GoedeAvond forumleden,
Ik zit met een vraag waarbij ik graag jullie meningen hoor. Kijk goed naar de vraag en beantwoord daar op als je er een duidelijk mening over hebt
.
Zoals men misschien weet draai ik samen met een maat van mij. Thuis heb ik nu 2x Numark Axis CR9 spelertjes staan met daarbij een Jb Systems Mixer.
Mijn vriend is de laatste tijd flink aan het investeren in Dj Gear. Voornamelijk nu het licht gedeelte.
Zo heeft hij 2 scanners + paneeltje voor 800 euro aangeschaft.
Om een beetje samen slim te investeren, ben ik van plan om nieuwe Cd spelers aan te schaffen.
Zoals de topic titel al doet vermoeden heeft het te maken met Pioneer spelers en een budget.
De vraag is dan ook als volgt:
Op een beetje op de feiten vooruit te lopen.
Over ongeveer 5/6 maanden zal ik zo rond de 1500 euro aan euro's beschikken voor Dj Gear.
Oftewel een Budget waaraan ik mij aan zal moeten houden.
Het is dan heel simpel. Ik wil namelijk Pioneer spelers aanschaffen. Alleen praten we dan over een kwaliteitje spelers waarbij ik niet precies weet wat het verschil is tussen de CDJ 800 MK2 en de CDJ 1000 MK3.
Het komt erop neer, dat 2x CDJ 800 MK2 spelertjes bij elkaar rond de 1500 euro kosten.
En één, dus LET OP...
ÉÉN CDJ 1000 MK3 kost ook zo rond de 1500 euro.
Oftewel, want is verstandig. 2x CDJ 800 MK2 spelertjes halen, waarmee je gelijk een mooi setje hebt
.
Of voor één CDJ 1000 MK3 gaan. Waardoor ik dus met één Pioneer speler zal draaien en 1x Numark speler.
Aangezien de CDJ 800 spelers mij al TOP lijken lonkt dit voor mij het meest. Vind het toch het mooist, wanneer je over 2 dezelfde spelers beschikt.
Echter moet ik niet hebben dat straks blijkt bij aanschaf, dat de pioneer CDJ 1000 MK3 velen malen beter is, en ik daarvoor had moeten gaan.
Ik hoop dat men het een beetje begrijpt en een goed beargumenteerde mening hierover wil geven.
In het kort dus nog eens:
Vrij vlug een Pioneer CDJ 800 MK2 setje. Of vrij vlug één Pioneer CDJ 1000 MK3 hebben en daarmee draaien samen met de Numark. En dan pas over een LANGE tijd weer een extra CDJ 1000 erbij halen.
Ik hoop op een aantal goede reacties. Waarbij men duidelijk uitlegt WAAROM ik voor die keuze zal moeten gaan.
Dus waarom de CDJ 1000 bijvoorbeeld beter schijnt te zijn dan de CDJ 800 of andersom
.
Alvast Bedankt.
Ciao,
Alex