Poster: Frisbee
De 1000mk3 is het prijsverschil niet waard als je het mij vraagt. Een wavedisplay en memorycard voor cue-points is handig maar niet essentieel.
Als je er 2 koopt scheelt het 1100 euro... van dat geld kun je beter iets anders kopen. (zeker als je er zo lang voor moet sparen)
Al meteen een erg prettige reactie. Aangezien ik ook niet precies weet waarom de CDJ 1000 nu zoveel duurder is dan de CDJ800.
Maar wegens die punten dus?
Poster: Mimoza
Kijk ook eens voor eventueel twee cdj-1000 mk2 tweedehands voor die prijs...
Poster: Winston
Ik geef investeringsalternatieven. Daar gaat het topic ook een beetje over.
En mensen die me langer kennen, weten dat ik Pioneer wel een goed merk vindt, maar dat in mijn huidige plannen geen Pioneer gear voorkomt. Ook dwing ik nooit iemand om een bepaald merk te kiezen.
En zoals de topic starter zei zou hij zijn mixer gauw moeten vervangen. En mij lijkt het dat hij een veel grotere vooruitgang boekt qua mogelijkheden of features van de totale set, als hij een DJM-800 kocht in plaats van van de CDJ-1000-players.
Als hij over 2 of 3 jaar uitgekeken is op de Numarks kan hij dan voldoende hebben gespaard voor een paar CDJ-1000's, misschien niet de MK3, maar de MK4. Want 3jaar of zo heeft het geduurd van MK2 naar MK3. En de DJM-800 zal waarschijnlijk nog prima werken, als hij er netjes mee omgaat.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.