Hallo,
Mijn SD waar ik altijd vanuit werk en alles aanvul in Rekordbox die zorgt ervoor als ik Rekordbox open heb staan en ik mijn SD in mijn MACBOOK stop stopt Rekordbox 6 ermee. Bij Rekordbox 5 gaat ie hem legen en die sluit niet af.... Hoe krijg ik Rekordbox 6 werkend met mijn SD card? Heeft altijd gewerkt maar van de een op de andere dag werkte deze niet meer.... Muziek draaien vanuit de SD card op de cdj3000 is geen probleem. Maar aanvullen via Rekordbox 6 lukt me niet... Ik heb ook al via Schijfhulp de SD een EHBO test gedaan. Maar dat werkte ook niet.
Nieuwe SD en gewoon back-up maken vanuit mijn Rekordbox is niet hoe ik het altijd heb gedaan want al zo vaak ellende gehad dat ik vanuit deze SD werk en had natuurlijk altijd een back-up moeten maken maar die SD is toevallig net daarvoor kapot gegaan...
Ook heb ik de SD card ge'cloned' maar dan werkt de andere SD card ook niet...
Wie o wie heeft het gouden idee...
Je hebt 2 soorten opslag die je hebt als je met rekordbox werkt John: een bron voor je muziek en een export device die je mee neemt de clubs in. Het is me niet geheel duidelijk wat je precies bedoelt en waar het precies mis gaat bij jouw.
De bron van je muziek (waar vandaan je dus hebt geimporteerd) kan vanalles zijn, maar ik raad aan om je bron van je muziek op de ingebouwde harde schijf te zetten van je computer. Dit werkt het soepelste en het snelste.
Je export device is het ding wat je mee neemt de clubs in, als deze een issue geeft formateer je die het beste een keer opnieuw (SD kaart mag maximaal 32GB zijn, deze formateer je als FAT32) en exporteer je je tracks/playlisten er opnieuw naartoe. EHBO en repair dingen zou ik niet vertrouwen, gewoon even opnieuw formateren en exporteren is het beste in dit geval.
Backups zou ik ook niet maken van het export device, gewoon 2x hetzelfde exporteren na elkaar is het beste wat je kunt doen. Dan weet je zeker dat het zou moeten werken.
Een backup van je collectie maak je het beste vanuit rekordbox zelf, zie mijn laatste video hoe je dat doet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.