Pioneer DJM-750 Stofkap
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

antwan1972    posted on 28-12-2021 08:55

Hoi weet iemand waar ik deze kan kopen ?

Zijn namelijk allemaal nieuwere versies die ik zie op het net .

Dank je .

Mod edit by Lead on 28-12-2021 16:48 (1%)
[MOD Edit] removed caps from title

What do you think about Pioneer DJM-750 Stofkap ??

Vote :   

Lead    posted on 28-12-2021 16:54

Ik neem aan dat je zo'n Decksaver bedoeld, die zie ik inderdaad ook alleen nog maar voor de DJM-750MK2 online staan. Dus als je er echt zo eentje zoekt zul je denk wat winkels een mail moeten sturen om te zien of ze er nog eentje ergens in een hoekje hebben liggen.

Of je kunt gebruiken wat ik altijd over mij gear gooi als ik het een tijd niet gebruik : een theedoek (geen rafels eraan).

De DJM-750 is een degelijke mixer en met een klein beetje normaal onderhoud (regelmatig afstoffen) zou hij nergens last van mogen hebben. Waar het risico zit is de faders, daar kan stof door naar binnen vallen wat in het interne gedeelte terecht kan komen. Daar zouden stofjes, bij een traditionele mixer, kraakjes kunnen veroorzaken. Maar wat mij bij staat is dat de DJM-750 al, net zoals vrijwel al onze mixers, VCA sturing heeft. Dit betekent dat er geen audio door de fader gaat, alleen een stuursignaal. Hierdoor zouden kraakjes niet op mogen treden.

Wat ik al zei, ik gooi er een theedoek overheen om te voorkomen dat styof in de faders valt, de rest is zo gemaakt dat stof aan de buitenkant blijft.

Dit geldt eigenlijk ook voor de faders, maar door gebruik kan de stofkering (een laagje vilt) open gaan staan waardoor evengoed stof naar binnen zou kunnen vallen.

Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 1.179 days.
 Post CommentThat would be 39.3 months
or a whopping 3.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

53 Users online: 13 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 35.684
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.290.749