Hey ik ben dus nu op zoek naar eem mixertje maar ik zag laatst iets staan over een B-stock versie t gaat om de Behringer DJX 700 B-stock. Die nu maar €10,- scheelt op de NIET B-syock versie.
mijn vraag is dus wat houd dat gehele B stock nou in :S
alvast bedankt, Ijaz
What do you think about B-stock ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja, een compleet ondere mixer. Kwalitatief een stuk hoger dan de behringer ( die ik je absolut niet kan aanraden, maar mijn ongenoegen heb ik al geuit in een ander topic)
De mixer ken ik neit persoonlijk.
Naar wat ik heb gehoord zijn de faders niet top, de effecten bruikbaar en al met al zijn geld wel degelijk waard.
k heb de review gelezen en ben zeker! onder de indruk. en t feit dat mensen beweren over het "fader" probleem neem ik op de koop toe.anders nam ik wel een DJM 800 (waar ik laatst lekker gebruik van heb kunnen maken :p )
ai!!! als je hebt moet je ff filmpje make okee ?:P
btw ik heb zojuist gedraaid op een mk3 + djm 800 SWEET!
This is an old Topic
No new postings for 6.718 days. Post CommentThat would be 223.9 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.