Zoals gewoonlijk zat ik weer beetje te speuren op het internet en mijn ogen zijn gericht op het moment naar super-oem draaitafels TOT ik iets vreemds tegenkwam, ik weet gewoon dat de super-oem van omnitronic GEEN targetlight had maar ik kwam toch een foto tegen MET targetlight en ja een omnitronic, hoe kan dit?
What do you think about wel of geen targetlight ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dan moet die dat toch verdomd goed hebben gedaan, en het lijkt me stug dat ze dat op een dj beurs doen waar die staat, zou ik heel ongeplaatst vinden, en hoe krijg je dan het huidige merkje r dan afgehaald, ik zou het iig niet weten.
2 dance: ja snap ik, maar waarom 2 srobe lights??
die snap ik dan weer niet ?
of is dit een prototype?
This is an old Topic
No new postings for 6.787 days. Post CommentThat would be 226.2 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.