mijn jogwheel, werkt niet of nauwelijks meer, als ik er heel hard, aan draai gebeurt er bijna niks. hij werkt aleen nog goed bij het effect: jet.. bij zip, en wah, niet of nouwelijks,, en bij pitchen kan ook niet meer wat kan ik hier aan doen??
User edit by Dj_T.im on 16-07-2006 @ 12:38:43 (93%)
What do you think about probleem met jogwheel cdj 200 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
het lijkt mij ook het beste dat je terug gaat naar de winkel. mischien zit de jog niet hellemaal goed meer vast waardoor hij soms slecht contact heeft waardoor er geen singaal doorkomt, of er is een kabeltje beschadigd waardoor het singaal niet goed verder gaat.
No new postings for 6.817 days. Post CommentThat would be 227.2 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.