beringher TWEAKALIZER DFX69
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ramses    posted on 12-07-2006 19:08
iemand ervaring ermee ?

zowel positief
 als negatief

What do you think about beringher TWEAKALIZER DFX69 ??

Vote :   

Lead    posted on 12-07-2006 19:15
Vertel eens over je eigen ervaringen of ideen over dit toestel... en post er een plaatje bij zodat mensen zien wat je bedoeld.

Als je meer informatie in de start topic zet hebben mensen ook iets om op te reageren...

Wat is het voor ding ? Hoe ziet hij eruit ? Waar wil jij hem voor gebruiken en waarom denk je dat dit het goede toestel daarvoor is ?

Natuurlijk snap ik dat je informatie zoekt, maar het helpt als je zelf ook een inhoudelijke openingspost maakt.
Let the BASS be louder
Dirkvh    posted on 12-07-2006 19:33
Ik alleen van mensen gehoord dat hij best goed is, behalve de scratch schijnt niet zo goed te werken.  Ik heb hem zelf nooit geprobeerd, maar dit is wat ik van andere mensen heb gehoord.

Hier gaat het dus over:

User edit by Dirkvh on 12-07-2006 @ 19:34:35 (7%)
jussied    posted on 12-07-2006 23:37
ik ben ook van plan hem te kopen,
en net zoals dirkvh zei schijnt de schratch niet zo goed te zijn.

en natuurlijk is het niet zo goede geluidskwaliteit zoal bij de efx 1000,maar wat wil je ook voor 120 euro.

LauW    posted on 13-07-2006 00:25
Ik heb hem al een tijdje, en ik kan je vertelen. Voor het geld leuk speelgoed. Idd niet alles werkt goed aan het apparaat maar dat had ik ook niet verwacht voor dat geld. Eigenlijk het enige waar je echt niks aan hebt is de "sampler". Die heb ik 3 geprobeerd waarvan 2x hij het niet goed deed. Kortom neit gebruiken.

Voor de rest, moet je bij de scratch niet denken dat je er echt mee kan scratchen, maar een backspin kan wel heel gemakkelijk wat zeer leuk te gebruiken is in setjes, natuurlijk kan dat ook met een 3e speler maar met deze functie gaat het heel makkelijk.

Wat ik het meest gebruik is de filter functie. Eigenlijk bijna alleen maar, aangezien ik flanger en delay e.d. als op m'n mengpaneel heb. Filter zit ook op mn RMX40-DSP maar die is lfo gestuurd (zo heet dat dacht ik?) De filter op de dfx-69 kan je meer parameters geven en manual sturen waardoor je er veel meer aan hebt, en verschilllende filter effecten krijgt.

Ik had als keer belooft om een filmpje van dit apparaat te maken maar dat is er nog niet van gekomen, misschien lukt het binnekort wel, ik heb nu vakantie Winking my eye

Maarjah al met al, leuk apparaatje als je net even wat meer wilt instellen kwa effecten i.c.m. een rmx40dsp of zelfs een djm. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
User edit by LauW on 13-07-2006 @ 00:27:29 (15%)
Ijaz    posted on 19-07-2006 22:46
Ik heb een vriend die ook dit speeltje heeft, en zoals gezegd voor t geld doet ie wat hij kan.

This is an old Topic

No new postings for 6.654 days.
 Post CommentThat would be 221.8 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 5 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 6.907
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.735.530