Ik heb hem al een tijdje, en ik kan je vertelen. Voor het geld leuk speelgoed. Idd niet alles werkt goed aan het apparaat maar dat had ik ook niet verwacht voor dat geld. Eigenlijk het enige waar je echt niks aan hebt is de "sampler". Die heb ik 3 geprobeerd waarvan 2x hij het niet goed deed. Kortom neit gebruiken.
Voor de rest, moet je bij de scratch niet denken dat je er echt mee kan scratchen, maar een backspin kan wel heel gemakkelijk wat zeer leuk te gebruiken is in setjes, natuurlijk kan dat ook met een 3e speler maar met deze functie gaat het heel makkelijk.
Wat ik het meest gebruik is de filter functie. Eigenlijk bijna alleen maar, aangezien ik flanger en delay e.d. als op m'n mengpaneel heb. Filter zit ook op mn RMX40-DSP maar die is lfo gestuurd (zo heet dat dacht ik?) De filter op de dfx-69 kan je meer parameters geven en manual sturen waardoor je er veel meer aan hebt, en verschilllende filter effecten krijgt.
Ik had als keer belooft om een filmpje van dit apparaat te maken maar dat is er nog niet van gekomen, misschien lukt het binnekort wel, ik heb nu vakantie
Maarjah al met al, leuk apparaatje als je net even wat meer wilt instellen kwa effecten i.c.m. een rmx40dsp of zelfs een djm. Voor de prijs hoef je het niet te laten.