vraagje over tt van omnitronic..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Samm    posted on 10-07-2006 12:11
Ik wil mij tt gaan aanschaffen maar weet niet goed welke want heb helemaal geen ervaring met tt! die omnitronics zijn de zelfde als synq maar dan van een ander merk! weet iemand meschien iets meer over die TT?? voor - nadelen Confused

[edit:] Liever alleen hidden message gebruiken voor dingen als links naar downloads, waar je wilt kunnen zien wie de link gaat gebruiken. Dankje Winking my eye
Mod edit by Jorrit on 10-07-2006 12:36 (66%)

What do you think about vraagje over tt van omnitronic.. ??

Vote :   

Thomz    posted on 10-07-2006 12:25
Over de OEM bakken zijn al veel topics, dus ga al even kijken bij andere topics.
Heb zelf de synq en kan hier alleen maar goede dingen van vertellen. Het correctiegedrag is super, zalige motor en een mooi uiterlijk natuurlijk. Juist spijtig dat de demping van de tt iets minder is, maar dit vergeet je rap als je naar de prestaties van deze tt kijkt.
Ik draai ook regelmatig met technicsen, maar ik ben blij als ik de volgende keer gewoon weer op men synq kan spelen.
De tt is een zeer goede keuze, dus niet twijfelen maar gewoon doen!

Greetz,     
Thomz
Samm    posted on 10-07-2006 12:30
Bedankt maar het verschil tussen synq en bv die omnitronic van prijs is 150 euro ong. een maat van mij heeft die ook zal ik ook eens gaan informeren of zijn OEM tt eigenlijk het zelfde zijn als die synq! de stop en strat snelheid zal daar veel verschil in zijn Confused
the-melody    posted on 10-07-2006 12:32
op die fractie's van een seconde in de start/stop snelheid zal het wel niet op aankomen. Waar wel op moet letten is dat er geen spelling opzit en dat je mortor goed doordraait als je de plaat vasthoudt. Verder heeft Thomas al de rest al gezegtHappy, laughing
User edit by the-melody on 10-07-2006 @ 12:32:44 (22%)
DJ_Inspiration    posted on 10-07-2006 12:32
Waarom hier een hidden-message plaatsen?

De OEM-bakken zijn allemaal top. Omnitronic laat wel ergens een steekje vallen. Hij mist namelijk de strobe-light (waar iedere normale TT wel mee uitgerust is) en staat niet zo supergoed bekend als het gaat over garantie. Hij is niet voor niks de goedkoopste. Het kan zijn dat je hiermee genoeg hebt, maar ik zou toch voor de Synq gaan en dan heb je ook meteen een Stanton 505SKII element erbij.

Check de OEM-draaitafel vergelijkingstabel op aboutdj.

User edit by DJ_Inspiration on 10-07-2006 @ 12:35:13 (77%)
Thomz    posted on 10-07-2006 12:34
De omnitronic en de synq zijn helemaal gelijk aan elkaar, dus de startsnelheid is op beide tt's gelijk.
Het enige verschil is de kleur en line out van de synq.
lolbroek    posted on 10-07-2006 13:35
+ de garantie... Daar zou ik toch veeeeel meer vertrouwen in hebben bij SynQ
Dominus    posted on 10-07-2006 13:42
Ik heb thuis 2 tt's van omnitronic staan, een maat van mij heeft dan weer 2synqs staan. of ik nu met de synqs of met de omnitronics werk, het heeft geen verschil voor mij. Juist dat de omnitronics geen strobelight hebben en dat er bij de levering geen element/naald aanwezig is. Voor de rest= aardige boel die OEM
Lead    posted on 11-07-2006 01:34
Check ook :

super OEM bakken poll

Welke draaitafel

Van de twee merken die je noemt zou ik de meeste vertrouwen hebben in de Synq.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.796 days.
 Post CommentThat would be 226.5 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

216 Users online: 13 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 33.755
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.900.777