Probleem livestreamen Youtube en Rekordbox
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Anthonypower    posted on 24-08-2021 23:21

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het livestreamen op Youtube. Ik gebruik de Pioneer XDJ -XZ en een camcorder 4k Panasonic. De camcorder gebruik ik als webcam met de Elgato 4k link plug and play. Afzonderlijk van elkaar werkt alles goed maar als ik live wil gaan op youtube dan komt er in beeld ' Er is geen toegang tot de camera mogelijke omdat deze door een andere app wordt gebruikt. 

Ik heb alle machtigingen gegeven dus daar ligt het niet aan. Volgens een kennis zou het misschien liggen dat beide apparaten dezelfde poort gebruiken (poortprobleem) en ze elkaar daardoor blokkeren.

Wie weet hier een oplossing voor

Alvast bedankt

What do you think about Probleem livestreamen Youtube en Rekordbox ??

Vote :   

Lead    posted on 02-09-2021 12:34

Als je een Mac gebruikt moet je wellicht dingen combineren met de Aggrigator. Ik stream zelf vanaf een PC en die kan 3 capture kaarten en 3 geluidskaarten tegelijkertijd aan. Op de Mac heb ik daar geen ervaring mee. Wellicht heb je van Panasonic een stuur programma nodig ? Voor de XZ heb je die zeker nodig, maar neem aan dat je die al van http://www.pioneerdj.com hebt gedownload.

Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 1.296 days.
 Post CommentThat would be 43.2 months
or a whopping 3.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

53 Users online: 14 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 35.630
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.290.695