Hoi ik vroeg me af wat jullie van de Jb-systems BEAT 4mkII vonden:P is het een aan/afrader? is het een fijn mengpaneel om mee tewerken? wat zijn de voor en de nadelen?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Deze beat 4 is goed om mee te starten. Heb er hier nog eentje staan. Na 1 jaar ermee te draaien mag je mankementen verwachten, faders die wanneer ze toe staan geluid doorlaten, wanneer je de muziek enkel wil horen door je koptelefoon de muziek ook krakend hoort in de boxen en de faders beginnen te kraken.
ik begin al die negative reacties over jb systems te begrijpen heb zelf de talent (6 maanden ofzo) als ik een kanaal op pfl zet komt het ook ligtjes door de speakers... niet geheel in orde zou iik zo zeggen de crosfader kan al niet meer dicht aan 1 kant an de faders komen los meer wil ik niet zeggen maar ik heb er spijt van khad men geld beter in iets anders gestoken!!!!!! nu sparen voor een ecler of een pioneer
This is an old Topic
No new postings for 6.277 days. Post CommentThat would be 209.2 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.