Poster: T4Twister
ik vind het maar een buitenbeentje, een pispaaltje zou je het kunnen noemen. ik vind hem ronduit lelijk en de crossfader is om te janken! wel voor een schappelijke prijs, maar ik vind het geldverspilling.
Poster: Vk5
ik heb zelf ook een mixer met beatcounter het maakt ook niet uit dat ie erop zit maar ik advieseer om niet een mixer te kopen puur om de beatcounter, want 9 van de 10 keer werkt deze niet eens zoals ook in jou geval
Poster: Dj-RK
Okkej hier word ik dus niet veel wijzer van:S
Poster: _ruud_
ik wou hem eerst ook kopen maar ik heb toen de gemini umx gekocht maar 1 nadeel is zeker de beatcounter vind ik en vind alles nogal krap op elkaar staan.
Zet nu gewoon de CrossFader in het midden, en werk met de gewone Faders. Dus omhoog en omlaag schuiven.
wat moet je in godsnaam met een beatcounter ben je zo slecht of zo'n nep dj dat je het perse op een beatcounter moet doen, koop liever een mixer zonder beatcounter daar heb je nog wat aan
Poster: DiscJunkie2
Ik wilde ook die Reloop RMX40 (volgens mij dat model) kopen omdat ik daaraan gewend was.
Echter schijnt deze super veel problemen te hebben, en leverde Dj Stunter hem niet meer.
Poster: Jorrit
de UMX heeft niet eens een counter, dus waar maak je je druk om.
quote>
dat weet ik ook maar zo heb ik het niet bedoeld mij werd hem ook afgeraden op new-line door de bpm-counter omdat je het op gehoor moet doen. zo werd het mij daar vertelden toen ben ik zo voor de umx gegaan.
Poster: Zuur
De Reloop RMX-40 zit toch echt wel een beetje beter in elkaar als de JB-Systems Beat 4 mkII. En dat kun je ook wel aan de prijs zien.
In de RMX reeks zitten dezelfde faders als in de SynQ SMX-1, ze zijn alleen ietsje langer. Als er zoveel problemen met de RMX mixers zijn hadden we er toch wel iets meer over gelezen.
Poster: Dj-RK
oh.,..
Excuses, het is de Reloop RMX-30...
Ikzelf en mijn maat hebben er ook geen problemen mee gehad. Echter heeft Dj Stunter de Reloop RMX 30 uit de handel gehaald wegens lekkende faders enz.
Hmm, da's dan niet netjes van Dj STunter.
Ik kon hem in elk geval niet meer bij hun verkrijgen wegens een Conflict met Reloop.
Inderdaad dan waarschijnlijk over de Import. Vond het ook al vreemd, aangezien mijn maat er zonder problemen nog mee mixt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.