Probleem traktor effecten.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

thomassmith    posted on 10-10-2019 20:57

Beste iedereen,

Ik ben al een tijdje in het bezit van een audio 10, zone 42, en 2 cd spelers waarmee ik traktor scratch draai.

Nu kwam ik er laatst achter dat het mogelijk is om via de send/return van de mixer effecten kan gebruiken die in traktor staan. Dit heb ik precies zo aangesloten https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209590489-How-to-Use-the-Send-Effects-in-TRAKTOR.

Ook heb ik de instructies wat betreft de software gevolgd.

Het resultaat is is dat waneer ik een effect start in traktor en ik de dry/wet knop naar rechts draai er wel een effect is, alleen (en daar komt het probleem) is dit geluid veelzichter dan het geluid dat je hebt waneer de dry wet knop naar links staat (geen effect). Nu heb ik op internet de manual er op na geslagen en daar staat weinig in dan het geen wat ik al weet. Wat ik wel heb gevonden is op pagina 8 van dit document https://www.allen-heath.com/media/1593.pdf bij X:FX Send een driehoekje met een W erin. Mogelijk zou dit een aanwijzing kunnen zijn naar het probleem.

Mijn vraag : wat betekent dat driehoekje met die W erin.

en of jullie nog tips hebben om het geluid van het effect (wat ik wel krijg) harder te krijgen zodat je waneer je de dry/wet knop gebruik geen verschil in volume hoort.

Groetjes

Thomas

What do you think about Probleem traktor effecten. ??

Vote :   

thomassmith    posted on 10-10-2019 21:00

Veelzichter moet Veel zachter zijn, ik krijg dit niet opgeslagen nadat ik het bericht heb bewerkt!

Lead    posted on 15-10-2019 11:26

Helaas ben ik geen expert op het gebied van Traktor dus kan je hierin helaas niet helpen.

Je zou gewoon je posting moeten kunnen wijzigen, ik zal er in duiken om te kijken waarom dat was.

Let the BASS be louder
thomassmith    posted on 16-10-2019 09:31

Helaas, misschien een ander die me met dit probleem kan helpen. 

Misschien weet je wel de betekenis van het icoontje?

Lead    posted on 08-01-2020 18:42

Sorry zie het nu pas dat je nog een vraag had Thomas.

hehehe, natuurlijk weten we wat die icoontjes betekenen, we hebben ze zelf geprogrammeerd

ik zie in je posting geen icoontje staan, maar bij iedere posting staan in de rechter bovenhoek de acties die je kunt doen.

Eerste is om een posting te quoten (soort '')
Daarnaast staat het icoon om te wijzigen (potloodje)
Verder nog het kettinkje voor een directe link naar de posting, als je die ergens anders wilt posten bijvoorbeeld.
Het driehoekje met uitroepteken is om een posting of topic te rapporteren aan de admins.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 08-01-2020 18:43 (19%)

This is an old Topic

No new postings for 1.801 days.
 Post CommentThat would be 60 months
or a whopping 4.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 13 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 25.744
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.407.619