Hallo allemaal!
Vandaag is al weer de laatste dag van het ADE 2018, aan de ene kant jammer maar ook weer fijn om weer een beetje normaal dag en nacht ritme te hebben. Ik ben benieuwd naar jullie ADE!
Mijn week was helemaal geweldig! Sinds 1,5 jaar heb ik elke maandag van 20:00-22:00 mijn radioshow bij Amsterdam Most Wanted (AMW). Voor het vierde jaar op rij organiseerde het station de AMW ADE DJ marathon, vanaf de dag van de start van het ADE 17-10-2018 12:00 tot de laatste dag 21-10-2018 00:00 elk uur een nieuwe DJ. Dus 5 dagen lang 24 uur per dag live DJ's in de mix.
Dit jaar werd de DJ marathon mede mogelijk gemaakt door PioneerDJ, de DJ-gear werd door hen geleverd. Daarnaast werkte ook Wild FM mee zodat we naast de live-stream op facebook ook elke dag van 19:00 - 07:00 op Wild FM te horen waren.
Zelf heb ik in totaal 3 dagen gehost tijdens de marathon en op donderdag zelf een uur gedraaid. De eerste dag stond Paul Johnson op de line-up, je kent hem vast wel van zijn nummer: Get down. Super dat hij bij ons een set kwam draaien!
In de avond van de eerste dag liep ik met een aantal mensen mee die naar huis gingen om zo voor hun het hek open te kunnen doen. Aangekomen bij het hek stond er een scooter met twee man te wachten en vroegen of ze naar binnen mochten. Ik zei natuurlijk! Het waren gasten van PioneerDJ, waaronder @Lead! Echt leuk om hem eens in real life te zien. We hebben bijna de hele avond over DJresource staan praten en het toeval wil dat ook die avond Rick Dyno een uur kwam draaien.
Op zaterdag ben ik op uitnodiging van Lead bij PioneerDJ geweest in de Brakke Grond waar je Pioneer DJ gear kon uitproberen. Leuk om Jeroen weer te zien, en hij vertelde dat er nog een DJresource lid daar aan het werk was namelijk @LennertWolfs. Leuk om hem te zien en te spreken.
Tijdens het hosten bij de AMW ADE DJ marathon heb ik zoveel fijne nieuwe mensen leren kennen die binnenkort een gastmix komen doen in mijn radioshow. Mijn ADE kan niet meer kapot!
The AMW ADE DJ marathon is live te volgen via deze link: https://www.facebook.com/amw.ade.djmarathon/
Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen! Hoe was jullie ADE?
Was voor jouw ook een drukke ADE als ik het zo lees Maar als ik het zo even snel lees moeten er bij de AMW toch wel een hele berg aan DJs zijn langs geweest om al die uren te vullen. Blij dat er samenwerking was tussen Pioneer DJ en AMW, dat leidde toch onbewust tot een weder-ontmoeting van oud-gedienden.
Zeker tof om onder andere jouw daar tegen te komen en weer even wat verhalen over 'vroegah' de revu te laten passeren. Cool ook om Rick even te hebben zien draaien en om je even voor te kunnen stellen aan Lennert en volgens mij ook Marc @bambamstudio
Ik vind het heel tof om de verhalen te horen hoe anderen de oude tijden hier hebben beleeft. Als Admin beleef je dingen toch heel anders. We zijn achter de schermen eigenlijk al die tijd constant bezig geweest de website te verbeteren en foutjes op te lossen. Soms zelfs zoveel dat ik nu content op het forum zit terug te lezen wat ik in die tijd gemist moet hebben.... terwijl voor mijn gevoel ik het meeste toch wel heb meegemaakt.
Maar terug naar Amsterdam Dance Event 2018, want daar ging je topic in eerste instantie over
Mijn ADE was lekker druk en heb een hele hoop mensen gesproken, oude bekende maar ook nieuwe mensen. Woensdag was opbouw dag, de hele locatie (Rode Zaal in de Brakke Grond) moest opgebouwd worden met Main booth, zaal PA, FOH, afzettingen en afrokken... Het eindresultaat was weer als vanouds in mijn ogen (we staan er al een jaar of 4).
Toffe mensen ontmoet weer zoals @BenLiebrand , altijd een genot om die even te spreken. Sinds die in Canada woont spreek ik hem jammer genoeg niet zo vaak meer. Verder nog heel veel mensen kunnen spreken die ik in de afgelopen tijd een keer ergens ben tegen gekomen. Het wordt te veel om alle namen hier te droppen, eentje was wel heel bijzonder....
Heb een hele speciale meeting gehad met een grootheid : Juan Atkins, wie hem kent weet wat die heeft betekend voor Techno zoals we het nu kennen. Dit was tof om zo iemand te kunnen helpen met zijn Rekordbox... hehe, iets minder dat hij gisteren rond 2 uur nog een keer aan de telefoon hing, maar gelukkig is alles goed gekomen. Hij moest geloof ik om 5u draaien dus hij had nog tijd genoeg
Al met al voor mij een goed ADE met heel erg veel leuke en nuttige meetings, druk en ben bekaf, maar was super geslaagd.
Voor mijn gevoel heb ik veel te weinig van ADE gezien. Het kwam er helaas niet van. Heb zaterdagmiddag een dansje gewaagt in de gashouder bij Awakenings, maar buiten dat lukte het mij helaas niet om even verder te kijken... Volgend jaar toch maar iets meer vrije ruimte inplannen
Ja tijd is altijd iets wat ik ook tekort kom op het ADE, zijn altijd veel leuke mensen in een klein gebied te vinden. De gashouder wilde ik ook nog naartoe maar was zaterdag bekaf...
Vond het wel jammer dat die feesten in de Bijlmer bajes niet door zijn gegaan, daar had ik wel een kijkje willen nemen om te zien wat ze daarvan gemaakt hadden.
En nu op voor de Dancefair die begin komend jaar gehouden zal worden op 16/17 maart 2019.
Zoals het er nu naar uit ziet zal Pioneer DJ daar ook aanwezig zijn, misschien een idee voor een meeting daar of iets anders ?
Poster: Lead
En nu op voor de Dancefair die begin komend jaar gehouden zal worden op 16/17 maart 2019. Zoals het er nu naar uit ziet zal Pioneer DJ daar ook aanwezig zijn, misschien een idee voor een meeting daar of iets anders ?
Het zou leuk zijn om dan een meeting te doen!