Pioneer DJ & DJResource op het ADE 2018
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 19-10-2018 11:12

Het zal niemand zijn ontgaan dat er dit weekend het Amsterdam Dance Event is in Amsterdam. Pioneer DJ heeft zoals andere jaren de rode zaal in de Brakke Grond omgebouwd, dadelijk worden hier live streams verzorgt voor onze social media.

Wil je dit bijwonen of komen kijken naar alle gear die we hier hebben opgesteld, kom dan vandaag of zaterdag nog naar de Playground in de Brakke Grond (Nes / Amsterdam).

Buma heeft wel een toegangsfee ingesteld, maar ik heb nog een beperkt aantal bandjes beschikbaar... eerst komt eerst maalt

Of ben je al op het ADE geweest en misschien zelfs al in onze locatie ?? 
Wat vond je ervan ??

Ik heb al de nodige members van welleer gezien : @bambamstudio @Dyno @LennertWolfs en @Gerdo... en misschien zijn er nog wel meer geweest die ik niet heb gesproken Confused

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 27-10-2018 17:41 (2%)

What do you think about Pioneer DJ & DJResource op het ADE 2018 ??

Vote :   1 member likes this  

Lead    posted on 21-10-2018 02:11
2 members like this  

DJResource Meetup 2018Erg leuk, het was zowat onbewust een mini-DJResource reunie

Heel erg tof om langdurige members weer eens te zien en te spreken.

Al met al heb ik toch wel wat oud gediende gezien en heb er in ieder geval 2 op de foto weten vast te leggen... had eigenlijk iedereen weer even op een kiekje moeten zetten die er was.

Tags staan hierboven al dus die moeten zichtbaar zijn als je inlogt (nieuw geel blokje bovenaan)

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 27-10-2018 17:47 (1%)
Dyno    posted on 03-11-2018 10:32
1 member likes this  

Was super leuk jullie te zien op ADE @Lead  @Gerdo en @bambamstudio

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081

This is an old Topic

No new postings for 2.330 days.
 Post CommentThat would be 77.7 months
or a whopping 6.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

82 Users online: 9 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 36.108
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.291.173