Poster: Dj_SteeV
Tijdens een battle heb je niet veel tijd om een effect erin te gooien, laat staan een sample op te nemen die je later weer afspeelt. Ik zou zelf voor die ene zonder effecten gaan, ik ben niet echt bekend met dit merk, maar meestal vallen de effecten tegen. Niet dat ze slecht zijn, maar je hoopt altijd op wat beters, alleen dat gaat niet in deze prijs klasse.
Onthoud wel, als je deze mixer koopt alleen voor die battle en je straks gewoon wilt draaien, dan zit je verkeerd. Je kan er immers maar 2 dingen op aansluiten.
Volgens mij weet je niet helemaal waarover je nou echt praat?
De Urei mixers zijn errug mooie mixers voor het geld, ze zijn sinds vorig jaar weer aktief op de dj markt en tot op heden hebben ze erg mooie producten weten te maken.
Daarnaast kunnen er wel degelijk meerdere apparaten aangesloten worden, kwestie van omschakelen naar het geen wat je nodig hebt door middel van de phono/line switches. Welliswaar niet altijd even makkelijk maar dat hoort nou eenmaal bij een battle mixer.
Wil je een house mixer met battle neigingen pak dan een Ecler Nuo3 en gooi daar nadat je de huidige x fader hebt versleten (en dat duurt wel ff voor je zover bent) een eternal fader in. Heb je een scratch bak waar je ook fatsoenlijk op kunt draaien.