Ik ben van plan te starten als DJ! Wat dus vrij belangrijk is, is de aankop van men materiaal (vooral 2cd-spelers en mengpaneel)!! Graag had ik wat tips gekregen (waar ik op moet letten enzo)! Gewoon producten aanraden mag natuurlijk ook!! Waar misschien wel rekening mee moet gehouden worden; mijn budget is niet enorm!! Ik zou gewoon graag een degelijke installatie hebben om vooral thuis te oefenen!!
What do you think about Materiaal om te beginnen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tja, die knoppen op die scratch mengpanelen. De X300 heeft zowaar een knop om A en B om te draaien, ook nog om de faders van die kanalen om te draaien en dan ook nog eens de X-fader...
Maar goed, ik begin straks met een Denon DN-X300 en twee Axis 9's (hoewel heel eventueel het nog wel eens iets anders zou kunnen worden qua cd-spelers, maar gezien het budget van rond de 1000 euro voor twee spelers, zal het moeilijk worden om een setje S3000 of CDJ800 aan te schaffen en in Duitsland kopen vind ik geen optie - denk ik)
User edit by MadSteven on 14-06-2005 @ 15:22:23 (1%)
This is an old Topic
No new postings for 7.062 days. Post CommentThat would be 235.4 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.