Waarom begin je niet gewoon goedkoop? Axis 2, Gemini CDJ 20's of 2 Reloops RC 500 MKII
en dan een mooie Numark 24bit mixer ertussen? Mooi om mee te beginnen
Poster: panic
Ik ben begonnen met 2 CDJ-800's en een DJM-909. Dit alles op advies van Lead. Thanks daarvoor. Gewoon de hulplijn van Poineer bellen. Ik werd wel doorverwezen door hem naar deze site. Ik kon het allemaal perfect vergelijken.
...
Ik heb op advies van Lead gekozen voor de DJM-909. Absoluut geen spijt. Hij is wel duur maar de effecten die je ermee kan doen en zelf wijzigen en instellen zijn echt super.
...
Het hele setje is best duur voor een beginner. Ik heb er toch voor gekozen omdat ik erachter kwam dat het nog veel restwaarde heeft. Na 1 jaar kan je er zeker nog 2/3 voor terugkrijgen. Dat heeft voor mij de keuze makkelijker gemaakt.
eey ik ben een jaar bezig met draaien en ik draai hardcore maar ik zou graag wat info willen over draaien en scratchen en al dat soort dingen om beter te worden dus zou je me misschien een email willen sturren sychosven@hotmail.com of numark_tt1625@hotmail.com
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.