is www.zzounds.com te vertrouwen want nu met de kortingen zijn de toestellen wel heel goedkoop?
What do you think about www.zzounds.com ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe je kunt zien of een website te vertrouwen is of niet. Persoonlijk betaal ik liever iets meer en weet ik zeker dat ik garaniet heb en dat het betrouwbaar is.
Volledig te vertrouwen, het zijn dan ook de Amerikaanse prijzen, maar hou er wel rekening mee dat ze niet naar Europa verzenden, en moesten ze voor jou een uitzondering maken, dat je import rechten gaat moeten betalen aan de douane (uiteindelijk kan je dan aan dezelfde prijs als hier komen)
Link en/of verwijzingen naar webshops zijn niet toegestaan op DJResource. Je hebt je antwoord dus
Let the BASS be louder
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.