ik heb de numark cdn 35.
ik vind het egt een top cd-speler,alleen
ik gebruik de loops bijna nooit.
de stutter/bop is egt superieur, die gebruik ik constant(en niet perse als effect)
hij laad behoorlijk snel en je zou het op de foto's niet zeggen maar het is echt een beauty. ziet er best wel flitsend uit.
zit faderstart op, en relay. als je de loops wilt gebruiken moet je wel veel oefenen met timing maar ze zijn wel voor 100% naadloos/seamless(maar dat verwacht je er ook van).
in de deejaygear(meetmusicmagazine, check
www.meetmusic.com/nl/ )
spreken ze over geruis bij nummers die van vinyl zijn overgenomen, maar daar heb ik nog nooit last van gehad. klank is gewoon zoalsie moet zijn.
zoals vele mensen zeggen, de knoppen moet je hard drukken/rammen. hier kan ik mee leven maar je went er wel aan. er is slechts één kabel van bediening naar cd-unit en hij heeft ook digital out(per cd-speler/kant natuurlijk).
er zijn tulp-kables bijgeleverd van ong. 30cm.
hij is goed verlicht, en het paarse display staat ook wel flitsend. ook goed leesbaar trouwens.
misschien een nadeel dat de pitch-bend(het wieltje) nogal gevoelig werkt, dit is vooral lastig als je met pioneer hebt gewerkt, dan is het egt wennen.
ik ben blij met mijn koop(450 euro), tis duur vergeleken met webshops maar de adviesprijs is 530 euro. en nu heb ik ook nog service, dus alsie kapot is dan kan ik um terugbrengen.
oja, er zit géén mastertempo/key lock op. maar ik denk ook niet dat dit perse nodig is ofwel.
en over de loops, ik gebruik meestal alleen de "in"knop. dan gebruik ik hem als hot-stutter. die werkt ook naadloos en binnen een 10de seconde opgeslagen.
want hij zet um niet op pauze als je op in drukt, dus instant.
wat wel "merkwaardig" is, is dat je in tegenstelling tot pioneer en de meeste andere merken een cue-punt niet instelt door
play/pause->cue(zoals bij pioneer) maar door play/pause->play-pause.
als je play/pause->cue doet dan keert
hij terug naar het laatst ingestelde cue punt.
over de denon weet ik wat minder te zeggen(logisch)
maar ik zou toch
zeker voor de numark gaan, vergeleken met denon.
is dit wel een zinvolle post?

damn heb ik een goeie post(verneem ik) en dan is melody er niet.(sjongejonge wat help ik hem toch veel, naam, cdspeler info, uitleggen wat een klavier is

)
ik heb het verandert lead:P