beste forum leden 😉
ik heb nog maar pas nieuwe cdj 2000 nexus 2 gekocht en wil nu graag met rekordbox mijn muziek op harde schijf zetten , ik heb mij een WD schijf van 500 gig gekocht , eerst had ik probs om deze op fat 32 te krijgen maar met extern program is me dit gelukt . Dan heb ik mijn muziek van rekordbox naar de schijf geëxporteerd en dan aangesloten op mijn cdj maar deze vind niets terug , wat kan dit zijn .
Ik heb ook al geprobeerd de schijf in 2 te delen maar vind de cdj vinden de schijf ook niet .
Partities maken kun je beter niet doen, de CDJ kan toch alleen maar de eerste benaderen.
Lukt het wel als je een paar tracks van je muziek op een USB stick zet ?
Zo een grote drive is niet echt geschikt om als FAT32 te formateren, vandaar dat je dit niet op een simpele manier kunt doen in Windows
Probeer de drive eens opnieuw te formateren en de muziek er opnieuw naar te exporteren.
Gebruik nu de command line van windows, maar let wel op dat je de drive letter verandert in de juiste !!
Ga in Windows naar Start, tik dan in CMD
In het window wat oppopt tik je het volgende, VERANDER WEL de drive LETTER naar de JUISTE !!!!!
De drive letter heb ik hier als F: neer gezet, als ik C: als voorbeeld zou nemen ....
format /fs:fat32 F: