synq smx-2 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

soundcollector    posted on 19-06-2006 22:51
ik zou graag weten als er iemand ervaring heeft met de
synq smx 2 mixer, en wat waren je bevallingen hierbij?
vertel plus en minpunten
is ie zen geld waard?
dank u

gr

What do you think about synq smx-2 ??

Vote :   

robertvisser    posted on 22-06-2006 16:59
kan over de dennon niks zeggen simpelweg omdat ik die nog nooit heb uitgeprobeert.

de 5000fx vond ik wel aardig aanvoelen maar kreeg nog steeds een speelgoed idee bij dat ding..

maar je moet op je eigen bevindingen afgaan over smaak valt immers niet te twisten...

suc6 met je keuzes
Reind    posted on 22-06-2006 17:43
Poster: robertvisser

Ik spreek namelijk de NL importeur vaak genoeg en heb ook veel contact met de mensen bij Beglec zelf dus ik vraag me af waar jij dat exemplaar vandaan hebt gehaald, boot vanuit china komt als het goed is volgende week pas.

ik weet niet wie jou inporteur is maar jou info klopt dus niet. maar ik heb zo'n vermoeden waar jij je info krijgt...

er zijn er in belgie 20 aangekomen naar mijn weten.....

maargoed ik heb dus 2 voor me liggen en ga van het weekend is kijken hoe goed of slecht die werkelijk is. en voor reind zal ik wel ff bijpassende foto's maken voor het geval die me niet gelooft

Info rechtstreeks van Beglec (de persoon die het apparaat ontwikkeld heeft en daar verantwoordelijk is voor een groot aantal zaken) en de spullen zelf krijg ik via Messa.

Zal de mail conversatie er nog eens exact op na slaan over hoe en wanneer, vreemd is wel dat jij er 2 hebt en ik er nog geen 1 in bezit heb terwijl er 1 deze kant op zou komen wanneer de eerste zending binnen zou zijn..... en volgens mij zit er nog geen smx2 tussen de pakketten die afgelopen week allemaal binnen zijn gekomen.
Reind    posted on 22-06-2006 17:46
Poster: DJMichel
Misschien een rare vraag, maar komt deze mixer eerder in de buurt van de numark fx5000 of eerder bij de denon dn-x1500? Ik zie de smx-2 wel zitten, maar ik twijfel nog of dat ik wil door sparen voor de denon.

Het is er 1 die in het rijtje past van de X1500 en de FX5000. Ze hebben allemaal hun voor en nadelen, ik zou bijvoorbeeld zelf nooit een Denon kopen maar er zijn genoeg mensen die de mixer helemaal geweldig vinden.

1 ding is zeker, en dat is dat geen van alle mixers kan tippen aan de Nuo5 die ik nu heb. Jammeer want ik was wel weer eens toe aan iets nieuws Winking my eye
gethigh    posted on 22-06-2006 17:48
wat jij verteld van der is opt moment maar 1 exemplaar is ook wel dikke zever, hij stond 30 april al op djbeurs in hasselt en ik heb hem even vastgehad, niet lang want toen ging die man van de stand derop

maar dat zou dan het enige model zijn wat der is?
_Ivan_    posted on 22-06-2006 17:49
misschien is er maar 1 model wat rond gaat om te reviewen.....

Feel&.Celebrate.Life!
Reind    posted on 22-06-2006 22:44
Poster: gethigh
wat jij verteld van der is opt moment maar 1 exemplaar is ook wel dikke zever, hij stond 30 april al op djbeurs in hasselt en ik heb hem even vastgehad, niet lang want toen ging die man van de stand derop

maar dat zou dan het enige model zijn wat der is?

Yeps het beurs model, meer waren er niet anders had ik hem echt al wel gehad.

Het beurs model was een pre productie model en de enige die er toen was, ik heb ze namelijk op de Messe nog gevraagd naar een 2é exemplaar maar dat was er simpelweg niet aangezien de SMX toen nog niet volledig gedebugged/uitontwikkeld was.

Wat er nu dus schijnbaar al op het vasteland aan is aangekomen zijn de consumenten versies. Pre productie exemplaren zijn meestal in de oplage van 1 stuks (tenzij het om een merk gaat als Pioneer wat wereldwijd verkoopt maar dan is het nog vechten om pre modellen ter beschikking te krijgen), behalve dat ze erg duur zijn omdat ze met de hand in elkaar gezet worden zijn ze vaak ook nog niet helemaal zoals ze uiteindelijk op de markt komen. Pre productie exemplaren laat je dus zo min mogelijk maken want ze kosten alleen maar erg veel geld.

Helemaal geen dikke zever dus.

quote uit de mail,
Vandaag vertrekt de SMX-2 van Beglec naar ......

Hij zit nog samen met de CDX-2 ingebouwd omdat hij net van een demo terugkomt. (de gebruikte 19” adapters zijn optioneel)

Het is ons pre-productie sample dus:

- Binnenin zijn er nog hier en daar nog modificaties
- De user manual is gewoon een afdruk met de laserprinter

User edit by Reind on 22-06-2006 @ 22:49:36 (64%)
Lead    posted on 23-06-2006 09:22
Er zal niet 1 sample gemaakt worden waar de hele wereld mee moet doen, maar waarschijnlijk zien ze de Benelux als 1 land en moet deze regio het dus met 1 sample doen.

Duitsland en Engeland bijvoorbeeld zullen zeker een eigen sample hebben...

Vaak komen deze demo/sample toestellen inderdaad niet te koop en zit er nog pre-liminairy firmware in.
Let the BASS be louder
Reind    posted on 23-06-2006 12:51
Poster: Lead
Er zal niet 1 sample gemaakt worden waar de hele wereld mee moet doen, maar waarschijnlijk zien ze de Benelux als 1 land en moet deze regio het dus met 1 sample doen.

Duitsland en Engeland bijvoorbeeld zullen zeker een eigen sample hebben...

Vaak komen deze demo/sample toestellen inderdaad niet te koop en zit er nog pre-liminairy firmware in.

Maar Synq is niet net als Pioneer een wereldwijd merk, Synq opereerd eigenlijk alleen maar in de Benelux en daaromheen doen ze vrij weinig tot niets.

This is an old Topic

No new postings for 6.803 days.
 Post CommentThat would be 226.8 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

206 Users online: 8 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 39.422
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.529.494