Poster: gethigh
wat jij verteld van der is opt moment maar 1 exemplaar is ook wel dikke zever, hij stond 30 april al op djbeurs in hasselt en ik heb hem even vastgehad, niet lang want toen ging die man van de stand derop
maar dat zou dan het enige model zijn wat der is?
Yeps het beurs model, meer waren er niet anders had ik hem echt al wel gehad.
Het beurs model was een pre productie model en de enige die er toen was, ik heb ze namelijk op de Messe nog gevraagd naar een 2é exemplaar maar dat was er simpelweg niet aangezien de SMX toen nog niet volledig gedebugged/uitontwikkeld was.
Wat er nu dus schijnbaar al op het vasteland aan is aangekomen zijn de consumenten versies. Pre productie exemplaren zijn meestal in de oplage van 1 stuks (tenzij het om een merk gaat als Pioneer wat wereldwijd verkoopt maar dan is het nog vechten om pre modellen ter beschikking te krijgen), behalve dat ze erg duur zijn omdat ze met de hand in elkaar gezet worden zijn ze vaak ook nog niet helemaal zoals ze uiteindelijk op de markt komen. Pre productie exemplaren laat je dus zo min mogelijk maken want ze kosten alleen maar erg veel geld.
Helemaal geen dikke zever dus.
quote uit de mail,
Vandaag vertrekt de SMX-2 van Beglec naar ......
Hij zit nog samen met de CDX-2 ingebouwd omdat hij net van een demo terugkomt. (de gebruikte 19” adapters zijn optioneel)
Het is ons pre-productie sample dus:
- Binnenin zijn er nog hier en daar nog modificaties
- De user manual is gewoon een afdruk met de laserprinter