Poster: Djillusionwat een vraag ook:p,,, PIONEER natuurlijk!!!
Djm 400
Cdj 100
en binnenkort Cdj 800 Mk2
ja ja is niet niks voor een jongetje van 17,5 jaar:p
Poster: Day-One
Ik weet het.......rijke ouders
Poster: Djillusion
Nee geen rijke ouders, ik betaal alles zelf. M'n ouders hebben nog nooit iets van mijn dj apparatuur betaald. Ik werk er hard voor, en zo kan ik later zeggen:p hier heb ik voor gewerkt. En het is gewoon allemaal mijn bezit.
Het feit dat sommige jongetjes (kinderen) hun ouders alles laten betalen vind ik kut.:p
Poster: Illusion
Nee geen rijke ouders, ik betaal alles zelf. M'n ouders hebben nog nooit iets van mijn dj apparatuur betaald. Ik werk er hard voor, en zo kan ik later zeggen:p hier heb ik voor gewerkt. En het is gewoon allemaal mijn bezit.
Het feit dat sommige jongetjes (kinderen) hun ouders alles laten betalen vind ik kut.:p
Poster: A-flex
En als je alles krijgt zonder dat je er voor moeten werken hebt draag je er automatis veel meer zorg voor.
Poster: JasperVC
Ik denk dat het omgekeerd is. Als je ervoor gewerkt hebt draag je er veel meer zorg voor omdat je weet hoeveel iets waard is. Dat zie ik nu ook in. Iets kopen is niet zo makkelijk als je er zelf voor werkt. Omdat je bv een cdj1000 ENORM veel geld vind. (daar moet ik dus een maand voor werken (vakantiejob)) Dit kan ik niet uitgeven aan een cd-speler sorry :p Misschien als ik later vast werk heb.
Poster: Xitrate
Wat voor werk doe je dan en hoeveel werk je? Ik zou graag 2 maanden willen werken voor 2x CDJ-1000 en dan nog een maandje erbij een DJM-800. Zou zeker wel chill zijn!
Poster: Illusion
ik betaal alles zelf. M'n ouders hebben nog nooit iets van mijn dj apparatuur betaald. Ik werk er hard voor, en zo kan ik later zeggen:p hier heb ik voor gewerkt. En het is gewoon allemaal mijn bezit.
Poster: Mon-D
2X Pioneer CDJ800MK2
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.