Poster: SebaszHad je het over mijn error Sebasz ?
Error: Error #2101: De tekenreeks die aan URLVariables.decode() is doorgegeven, moet een URL-gecodeerde queryreeks zijn met naam-waardeparen.
at Error$/throwError()
at flash.net::URLVariables/decode()
at flash.net::URLVariables()
at flash.net::URLLoader/onComplete()
Poster: Sebasz
Error: Error #2101: De tekenreeks die aan URLVariables.decode() is doorgegeven, moet een URL-gecodeerde queryreeks zijn met naam-waardeparen.
at Error$/throwError()
at flash.net::URLVariables/decode()
at flash.net::URLVariables()
at flash.net::URLLoader/onComplete()
Bij de productions player
Poster: yogum
Ik weet niet of dit probleem al eerder is gemeld, maar telkens als ik een forumdeel open (zoals chat talk, dj talk, music, enz.), zie ik elk topic bij 'last post' de naam van de auteur van het topic staan en niet meer de naam van degene die de last post heeft gemaakt.
Poster: Lead
Klopt jammer genoeg nog. Dit is alleen in IE, Firefox werkt prima.
Neem ik spoedig even onder de loep. Oplossing al bedacht, maar nog geen tijd gehad om te implementeren.
Dat van wel/niet ter download aanbieden werkt wel, want ik zie het sommige mensen uitschakelen. Welke browser gebruik je Illusion ? Maar evengoed zet ik hem er op mijn lijstje bij, want lijkt me niet echt een groot probleem
Poster: Illusion
...Misschien wel handig voor mensen die de track niet ter download willen aanbieden.
Ik kan het niet uitschakelen. Als ik het wegvink, en klik op ok. Dan krijg ik deze foutmelding:
...
Poster: Bloedworst
Ik was te vroeg blij.
Kan weer niet uploaden in producties weer die error ff000000.
Als ik de discription niet invul zegt ie teminste nog fill in the discriptions, marja als ik dat doe, ja hoor ff000000.
Ik word helemaal maf #@??
Poster: Stefjuuh
zet je WYSIWYG editor ns uit (bij je profielinstellingen) Ik kon ook geen enters tikken. Ik las wel ergens dat shift+enter of ctrl+enter scheen te helpen..
als je een dubbel quote doet dan ontbreekt er eenaan het einde van een quote er horen er dan twee te staan inplaats van 1. hierdoor komt je tekst in de quote.
Poster: Bouncy
De tags doen het niet meer :S
Enneuh, zijn jullie soms bezig met het aanpassen van de lay-out? ik zie aanpassingen!
Poster: yogum
Ik weet niet of dit probleem al eerder is gemeld, maar telkens als ik een forumdeel open (zoals chat talk, dj talk, music, enz.), zie ik elk topic bij 'last post' de naam van de auteur van het topic staan en niet meer de naam van degene die de last post heeft gemaakt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.