Late Leeuw, chat corner (deel II) (28/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dj_Fantasy    posted on 11-06-2006 21:29
Deel 1

hier op aanvraag van de WIM de late leeuw deel II Winking my eye veel plezier met de zinloze reply's:p haha

dj2dj.nl
Mod edit by W.i.M on 11-06-2006 21:36 (11%)

What do you think about Late Leeuw, chat corner (deel II) ??

Vote :   

the-melody    posted on 30-06-2006 11:11
bedankt ruud. Eigenlijk wel eeen k*t uitelijk:p maarkom
Dj_Fantasy    posted on 30-06-2006 12:53
allez dit is m'n laatst post :p mensen tot over een maand ehWinking my eye ciaoz HAPPY HOLIDAY!!
dj2dj.nl
Twizz    posted on 30-06-2006 12:54
veel geluk met zwemmen:P

weet iemand wanneer wim en/of lead online komen. ik heb ze een pm gestuurd.

ej zijn de silver members verdwenen?:
 [Member][Semi-Plus][Plus-Member][Semi-Pro][Almost-Pro][Pro][Gold Member][Pro+][Moderator][Admin]
User edit by Twizz on 30-06-2006 @ 13:20:36 (100%)
Jorrit    posted on 30-06-2006 13:22
Ja, die zijn verdwenen.

Lead en wim komen vanzelf wel een keer langs, anders kan je ook de contact gebruiken.
Twizz    posted on 30-06-2006 13:24
hoe lang is dat al?
Jorrit    posted on 30-06-2006 13:26
Poster: T4Twister
hoe lang is dat al?

Is dat boeiend om te weten?
Ik heb geen idee eerlijk gezegt, maar das toch mooi: als je nu doneert wordt je meteen gold member Winking my eye
_Ivan_    posted on 30-06-2006 13:26
ook als je 1 euro doneertWOW?
Feel&.Celebrate.Life!
Twizz    posted on 30-06-2006 13:27
Poster: Jorrit

Is dat boeiend om te weten?
Ik heb geen idee eerlijk gezegt, maar das toch mooi: als je nu doneert wordt je meteen gold member Winking my eye

vind ik eigenlijk wel boeiend jaWinking my eye

maar nu houd ik op met te veel posten. dus laten we dit onderwerp links liggen.
(of rechts kan natuurlijk ook:P)

maar er zijn velen die vinden dat ik minder moet posten dus ik zal het proberen.
weet iemand een afkickcentrum? oja de i-netkabelschaar:P

Poster: _Ivan_
ook als je 1 euro doneert?

zou je denken? ik verwacht niet dat je zoiets zou doen dus. ik zit er wel aan te denken om te doneren. en niet om extra gallery ruimte te krijgen, gebruik ik toch niet. ik vraag me af waar djr dat geld voor gebruikt?

oja ik had nog een vraagje.
ik wil gaan producen maar ik zit ook al een tijdje te kijken naar de numark 5000fx. ik wil in juni volgend jaar ergens een computer kopen, maar is het dan slim om eerst in november/december de numark 5000fx te kopen?

Poster: Phenix

Het gaat er mij niet om dat je te veel post, maar je post gewoon te veel onzin waardoor je DJ Resource behoorlijk vervuild.

heb je dj-t al gezien:P sorry twan, dit hoor ik als almost-pro niet te zeggen, maja je kunt wel tegen een stootje he:P haha lol

is het beter om lange posts te maken dan veel korte posts? ik denk het wel want dan post ik minder en het heeft meer inhoud, al blijft het toch een beetje onzinHappy, laughing
User edit by Twizz on 30-06-2006 @ 13:36:13 (100%)
_Ivan_    posted on 30-06-2006 13:30
je moet alleen proberen te posten al het nodig... en als je post moet het inhoud hebben... behalve in de ll natuurlijk (en ik zal eerlijk zijn ook ik heb daar moeite meeWinking my eye )
Feel&.Celebrate.Life!
Reemz    posted on 30-06-2006 13:31
vind ik eigenlijk wel boeiend jaWinking my eye

maar er zijn velen die vinden dat ik minder moet posten dus ik zal het proberen.

Het gaat er mij niet om dat je te veel post, maar je post gewoon te veel onzin waardoor je DJ Resource behoorlijk vervuild.
Jorrit    posted on 30-06-2006 13:43
ook als je 1 euro doneertWOW?

Lees:
(over 10 euro)

(of rechts kan natuurlijk ook)

Het spammen/promoten van donaties is nooit weg. :P

is het beter om lange posts te maken dan veel korte posts? ik denk het wel want dan post ik minder en het heeft meer inhoud, al blijft het toch een beetje onzin

Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit! Hoe lang een post is boeit geen donder, het gaat erom wat er in staat. Kort maar krachtig is ook een goeie post. (maar dit had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen)
Cyrille    posted on 30-06-2006 13:44

Misschien moet je maar gewoon meer tijd achter je cdspelers/draaitafels staan, ipv jezelf een ontzettende djresource-verslaafde te vinden..
Mocht je echt een verslaafde zijn van deze site (zucht), laat dat dan merken door je posts wat meer kwalitatieve inhoud te geven.. Hopen dat je posts dan wel ergens over gaan Happy, laughing

DNR    posted on 30-06-2006 13:56
DAMN!!! ik baal ****ing!!!
mn mob is gistre gevallen en toen is de cover geknapt en het scherm gelijk ook... nu maar hoppen dat ik wat heb aan de inboedel verzekering en aan de garantie..
hele scherm is gewoon verneukt terwijl alleen de cover knape.. volgensmij drukke ze die dingen veel te ver naar elkaar toe.
_Ivan_    posted on 30-06-2006 14:08
Volgens mij kun je dat zeker niet op je inboedel verzekering verhalen:P das toch als je huis afbrand ofzoHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 30-06-2006 14:10
euhm... ik dacht van wel:p
DNR    posted on 30-06-2006 14:19
Volgens mij kun je dat zeker niet op je inboedel verzekering verhalen:P das toch als je huis afbrand ofzoHappy, laughing

huis in brand, goed idee kan ik proberen..
of toch niet dat zijn mn tt's foetsie, of ik zet ze van te voren in de garage..
_Ivan_    posted on 30-06-2006 14:21
Poster: DNR

huis in brand, goed idee kan ik proberen..
of toch niet dat zijn mn tt's foetsie, of ik zet ze van te voren in de garage..

Zo simpel werkt het dus nietWinking my eye... volgens mij moet je kunnen aantonen dat er inbraak, brand etc is geweest
Feel&.Celebrate.Life!
DNR    posted on 30-06-2006 14:30
ff de buurman vragen
JayK    posted on 30-06-2006 14:37
als je je telo zelf heb laten vallen vergoed geen verzekering het, dan moet je er ff een mooi verhaal van maken.
Jorrit    posted on 30-06-2006 14:47
Poster: JayK
als je je telo zelf heb laten vallen vergoed geen verzekering het, dan moet je er ff een mooi verhaal van maken.

En vervolgens hopen dat je niet gepakt wordt wegens fraude. Nee, dat zou pas een mooi verhaal zijn :D
DNR    posted on 30-06-2006 14:48
ik had hm op de venster bank gelegd en toen kwam ff later het rolgordijn er tegen en toen boem, op de verwarming.. ik baal egt heel erg.. had hm net 3 maanden ongeveer.. als ik er een nieuwe display in heb doe ik er hoesje om en probeer ik of k hem nog kan laten verzekeren dan.

ik las net dat t scherm voor de k750i ongeveer 90 euo kost
User edit by DNR on 30-06-2006 @ 14:49:57 (22%)
JayK    posted on 30-06-2006 14:57
Poster: Jorrit

En vervolgens hopen dat je niet gepakt wordt wegens fraude. Nee, dat zou pas een mooi verhaal zijn :D

Dat zou zeker een mooi verhaal zijn hahaha.

Poster: DNR

ik las net dat t scherm voor de k750i ongeveer 90 euo kost

Ik vind 90 euro nog meevallen.

DNR    posted on 30-06-2006 14:59
maar k kan het geld ook gebruiken voor vinyl!
en voor 90 euro moet ik ongeveer 4 weken werken
JayK    posted on 30-06-2006 15:00
dan is het inderdaad een boel geld ja,
misschien willen je ouders wel sponsoren
DNR    posted on 30-06-2006 15:09
maarja, ik betaal liever dan dat ik met zo'n  goedkope mobiel moet...ik ehb niet voor niets een abbonoment genomen met deze mob.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

346 Users online: 168 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 24.598
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.878.428