Poster: T4Twister
hoe lang is dat al?
Poster: Jorrit
Is dat boeiend om te weten?
Ik heb geen idee eerlijk gezegt, maar das toch mooi: als je nu doneert wordt je meteen gold member
Poster: _Ivan_
ook als je 1 euro doneert?
Poster: Phenix
Het gaat er mij niet om dat je te veel post, maar je post gewoon te veel onzin waardoor je DJ Resource behoorlijk vervuild.
vind ik eigenlijk wel boeiend ja
maar nu houd ik op met te veel posten. dus laten we dit onderwerp links liggen.
(of rechts kan natuurlijk ook:P)
maar er zijn velen die vinden dat ik minder moet posten dus ik zal het proberen.
weet iemand een afkickcentrum? oja de i-netkabelschaar:P
ook als je 1 euro doneert?
(over 10 euro)
(of rechts kan natuurlijk ook)
is het beter om lange posts te maken dan veel korte posts? ik denk het wel want dan post ik minder en het heeft meer inhoud, al blijft het toch een beetje onzin
(of rechts kan natuurlijk ook:P)
maar er zijn velen die vinden dat ik minder moet posten dus ik zal het proberen.
weet iemand een afkickcentrum? oja de i-netkabelschaar:P
Volgens mij kun je dat zeker niet op je inboedel verzekering verhalen:P das toch als je huis afbrand ofzo
Poster: DNR
huis in brand, goed idee kan ik proberen..
of toch niet dat zijn mn tt's foetsie, of ik zet ze van te voren in de garage..
Poster: JayK
als je je telo zelf heb laten vallen vergoed geen verzekering het, dan moet je er ff een mooi verhaal van maken.
Poster: Jorrit
En vervolgens hopen dat je niet gepakt wordt wegens fraude. Nee, dat zou pas een mooi verhaal zijn :D
Poster: DNR
ik las net dat t scherm voor de k750i ongeveer 90 euo kost
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.