Leuk mixertje de Stanton VRM10. Wel vrij prijzig voor een 4-kanaals mixertje maar ik kon hem nog niet.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
What do you think about Stanton VRM10 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tiesto heeft er ook ooit eens een concert mee gedaan. Hij is mooi en groot en veels te duur.
Ik heb er mee gespeeld bij Feedback. Klink goed maar ligt mij gewoon niet lekker in de hand. Knoppen voelen maar glad aan.(vooral als je zweetjatten hebt)
Mooie mixer met uitstekend geluid, dankzij de buizen versterkers die erin zitten. Ook de blauw gasontladings VU meter ziet er top uit !
100mm schuiven, deze gaan super soepel, nadeel is dat je de tafel vlak moet monteren of neerzetten, anders schuiven de faders vanzelf dicht. De filters die erop zitten klinken goed, zijn alleen niet met het tempo van je plaat te syncen.
Goede mixer, maar met zo'n ? 4000,- een dure mixer
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 7.474 days. Post CommentThat would be 249.1 months or a whopping 20.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.