Poster: Jorrit
Toch wil ik hem even open laten om op Lead in te gaan:
CDJ-500S soepel wiel? Dat model waar ik op draaide had een tikkerig (a la CDJ-100 zou ik bijna zeggen) en stroef wiel, ouderdom?
De speler skipte ook best snel, ouderdom? [/blockquote]
Ouderdom, of gewoon slecht onderhouden. Ff het jog optillen en schoonmaken doet vaak al wonderen.
<edit> weet niet of dat ook bij de 500 is, bij de 100 en 200 in iedergeval wel</edit>
Zijn ze beter of slechter als de cdj 20 van gemini? [/blockquote]
Mijn cdj-20's vergeleken met de cdj-500's van m'n collega: Mijn cdj-20's! Veeeel anti-shock geheugen, zelfde features, alleen geen loop. Stuk goedkoper en het jog voelde naar mijn mening beter (en het jog spoelt niet terug als je te ver pitch-bend)
Poster: greup
cdj 20, fijn jogwheel? als je daar 1 keer een flinke draai aan geeft, dan staat die 15 min later nog te draaien!
[/blockquote]
Ik heb ze hier naast me staan: Hoe hard ik ook draai: veel langer dan 4 seconden kom ik niet. Het jogwheeltje van de CDJ-20's draait even lang als die van de CDJ-800 zelfs.
en (zoals te lezen was in de post) schreef ik dit: 'het jog voelde naar mijn mening beter'. Het is wat wiebelig, maar hij reageert stukken beter.
Ook is die een stuk minder solide, cue knopjes ect zijn zo stuk. beide spelers hebbe dacht ik een onbeschemde laser.
[/blockquote]
3 jaar, bijna 4, zonder ook maar 1 kik te geven. Elke maand minimaal 2 keer onderweg, gebruikt door anderen als mij, niets aan de hand! Laser is onbeschermd, maar dit is ook geen speler voor de verhuur. De CDJ-500 zie ik trouwens ook niet echt in de verhuur gaan.
Poster: Jorrit
Klopt inderdaad, en de klep gaat 'gecontroleerd' open, de CDJ-20 kan je ook gebruiken als lanceer-mechanisme :P (wat op z'n tijd best leuk is, originele proppen-schieter opzich!)[/blockquote]
ff offtopic heur, Ik heb welleens z'n jogwheel van een cdj 20 door de zaal zien vliegen he!!!! een niet echt technische vriend van mij wou dat ding van hem repareren... was alleen niet meer in staat om het jog weer vast te draaien!