denon dn s-1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niles    posted on 06-06-2006 17:29
hey allemaal, vandaag ff naar de winkel geweest voor een nieuwe cd speler, en ik denk dat ik de dn s1000 ga halen, is dit een beetje kwaliteit? en misschien een stomme vraag, maar weet iemand of er op dat ding een bpm counter zit? ik heb wel ff gekeken in de winkel enz enz, maar heb daar eigenlijk niet op gelet.

greetz niles

What do you think about denon dn s-1000 ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 06-06-2006 17:31
waarom perse een BPM counter?? als je echt wil leren inmixen moet je daar nou net niet hene zien!! zo leer je het nu eig echt!!
dj2dj.nl
greup    posted on 06-06-2006 17:32
zit er op...  Over de kwaliteit is dacht ik al genoeg gepost. Denon is gewoon een top-merk dat zeker niet onderdoet aan pioneer. ALleen moet je houden van het formaat, de vele functies en de jog feeling. ( koop hem a.u.b niet voor scratch )
niles    posted on 06-06-2006 17:33
Ik weet wel dat je het daar niet van leert, maar ik vind het opzich wel een handig ding...en dat ding heeft aardig van features, dus ik vroeg me af of dat er wel op zat... zonder kan ik het "natuurlijk" ook wel, maar goed ik vind het wel een handig ding..
niles    posted on 06-06-2006 17:34
voor scratch heb ik hem niet gekocht, dat dat ik eigenlijk toch nooit, misschien aan het einde van de avond om het ff af te maken zeg maar. Het is gewoon voor het draaien zelf...
Dj_Fantasy    posted on 06-06-2006 17:35
bekijk anders dit topic is dns1000
dj2dj.nl
greup    posted on 06-06-2006 17:35
o.k nou het is gewoon een leuke bak. dus je zult zeker geen spijt krijgen van je aankoop!
Yarne    posted on 06-06-2006 17:41
Audioboost:

Geavanceerde Eigenschappen

• MP3 Weergave: volledig ondersteund,
    • MP3 Eindloze Lus met Point Trim
    • MP3 Scratching
    • MP3 Hot Starts- MP3 Effects
    • C.B.R & V.B.R. codering tot 320 kbps
    • ID3 Tags, geeft aan: (Titel, Artiest, Album)
    • MP3 File Search Systeem
      (geeft snel en gemakkelijk de files met naam aan)
  • Next Track Functie met Cross Fade: Slaat honderden favoriete mp3's op één disc op. Maar wat als u een ander nummer van dezelfde disc aansluitend wilt afspelen? Wel, met onze Next Track Reserve functie – een wereldprimeur – kunt u een nummer op naam zoeken en naadloos aansluiten op het lopende nummer.
    * De duur van de crossfade is instelbaar.
    ** Ook beschikbaar voor audio CD’s.
  • 3-Weg BPM Teller: AUTO BPM, Manual TAP en Manual BPM instelling zijn eveneens mogelijk.
  • 4 Ingebouwde Effecten: U kunt de Effector functie activeren door één van de 4 effecten te kiezen: Flanger, Filter (High-Mid-Low), Echo en de eerste Echo/Loop ter wereld.
  • 3 Platter Effecten: Drag-Start, Brake & Dump/Reverse effecten bruikbaar bij MP3 of CD audio discs.
  • Fader Start Control aansluiting (compatibel met alle Denon DJ mixers)
  • Digitale uitgang: Een constant Digitaal Uitgangssignaal van 44.1 kHz is aanwezig bij alle functies.

Overige Eigenschappen

• 100 mm Lange schuifregelaar met klik-in centrum positie voor Instelling Afspeelsnelheid
  • Eindloze Lus: twee eindloze lussen zijn beschikbaar. (CD of MP3)
  • Hot Start: Twee Hot Starts (A1 en A2) kunnen vliegend worden gemaakt en tevens als stutter point worden gebruikt. (CD of MP3)
  • Loop End punt B Trim/Move: Het B punt voor de eindloze lus kan gemakkelijk met de Scratch Disc functie worden gecorrigeerd.
  • Ondersteunt CD TEXT (met scrolling display voor lange namen)
  • Slot-In Drive: Voorzien van een quick loading slot-in mechanisme en een verlichte disc geleiding voor werken in het donker.
  • CD Memo functie: Cue point, Weergave Pitch, Pitch Bereik, Pitch IN/UIT, Key Adj IN/UIT en Naadloze Loop A en B data kunnen opgeslagen worden.
  • Snelstart (0,02 sec)
  • CD-R/RW Audio Weergave
  • Afmetingen: 226 x 92 (met pootjes) x 215 mm
  • Gewicht: 3,0 kg

Er zit dus BPM zeker op :D, en het ziet er een super goed machientje uit, je zal er idd geen spijt van krijgen

User edit by Yarne on 06-06-2006 @ 17:44:49 (5%)
niles    posted on 06-06-2006 19:29
hey bedankt allemaal, vooral jij yarne, zo'n lijst had ik net nodig maar kon ik niet vinden! helemaal top!

hij was vandaag uitverkocht, maar ze hebben nieuwe bestel voor over een weekje, dus volgende week prijkt hij naast mijn mixer!
Winston    posted on 07-06-2006 00:14
Poster: fantasy164
waarom perse een BPM counter?? als je echt wil leren inmixen moet je daar nou net niet hene zien ...

Als BPM counters voorkomen op apparatuur met effecten is het meestal bedoeld om de effecten aan te koppelen, en niet zozeer om de DJ hulp te bieden met beatmatching. Zo duurt een echootje of flanger dan precies 4 beats of zo.
Tic Toc

This is an old Topic

No new postings for 6.210 days.
 Post CommentThat would be 207 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 3 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 12.323
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 211.063.919