Maar er blijkt dus een verschil te zijn tussen de Axis - 9 en de Axis - 9 - CDR
Weet iemand wat het verschil is tussen die 2? En welke raad je aan (welke is dus het best )
Alvast Bedankt, Greetzz Yarne
What do you think about Verschil Numark Axis-9 en Axis-9-CDR ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Die van mij staat nog niet online. Ben namelijk bezig met een Secret Project... Neej, ik ben namelijk bezig met mijn Booth bouwen samen met mijn Maat. Zijn nog in de ontwerp fase, dus duurt nog wel 1 tot 2 maanden denk ik. Dus dan zal hij ook online verschijnen.
Is wel de bedoeling dat die Dik in Orde gaat worden. Bouw namelijk mijn Mengpaneel + Mijn 2 Numark Axis CR9 spelertjes IN de Booth. Wat hopelijk een mooi effect geeft.
Dat klopt idd. Hoewel je het er altijd uit kan halen natuurlijk. Maar mijn maat en ik draaien samen, en HIJ heeft zijn DJ gear in een Case + een Dikkuh Booth.
Dus die shit gebruiken we als we ergens gaan draaien .
Poster: DiscJunkie2 Dat klopt idd. Hoewel je het er altijd uit kan halen natuurlijk. Maar mijn maat en ik draaien samen, en HIJ heeft zijn DJ gear in een Case + een Dikkuh Booth.
Dus die shit gebruiken we als we ergens gaan draaien .
nja zo ist natuurlijk ook heel handig é. ma ik werk voorlopig alleen :D, ma komt wss verandering in :D
No new postings for 6.388 days. Post CommentThat would be 212.9 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.