Pioneer tabletops inruilen voor dubbele playr
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Pinky    posted on 29-05-2006 20:07
Hallo,

Ik heb hier nu 2 Pioneers cdj-500 MKII staan. Ik ben aan het denken om deze te verkopen en een dubbele cd speler van numark te kopen van zo'n 300 Euro.
Lijkt dit een goede beslissing of kan ik dan beter mn oude spelers houden?
Deze werken nog perfect, maar n dubbele cd speler is wat makkelijker te vervoeren....

What do you think about Pioneer tabletops inruilen voor dubbele playr ??

Vote :   

ScottB    posted on 29-05-2006 20:14
tja dat is waar ook hebben de cdj-500II geen anti-shock en dat is toch wel handig als je onroad gaat draaien(wat ik aanneem als je ze wilt vervoeren) btw heb je jouw cdj-500II al op internet staan? want er staat iemand op marktplaats uit Heerlen die er 2 aanbiedt.
Dj_Fantasy    posted on 29-05-2006 20:15
of dit een goede beslissing is ja of nee moet je zelf belissen! Het enigste wat wij kunnen doen is je wat helpen.. Eerst moet je nadenken. Wat vindt je het beste draaien?? je cdj's of die dubbelaar?? wil je liever alles compact of lekker uitgebreid?? wil je alles on the road of iets anders??
dj2dj.nl
Pinky    posted on 29-05-2006 20:22
ja klopt, dat zijn die van mij....
Pinky    posted on 29-05-2006 21:26
Mij lijkt dat de tabletops zeker beter zullen draaien, omdat alles wat ruimer is en je dus meer plaats hebt.... maar qua vervoer is een dubbele speler beter... hmmm
Illusion    posted on 30-05-2006 09:52
Het maakt opzich niks uit, want als je je cd-spelers vervoerd, neem ik aan dat je er een flightcase om hebt zitten . Hoeft niet natuurlijk.

Ik zou persoonlijk voor tabeltops gaan, omdat ,,, net zoals je zegt ,,, het gewoon een stuk handiger is.

Met een dubbele heb je gewoon 1 controle panel, zoveel mogelijk functies bij mekaar opgepropt, ik vindt dat persoonlijk niks, maar ieder z'n eigen mening.

Als je echt elk weekend een feest hebt, en jezelf moet verplaatsen is dit misschien wel een goede oplossing dan.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
greup    posted on 30-05-2006 10:14
hoezo een dubbelaar van numark?

Koop gewoon 2e hands cdj 100's. Kosten tegenwoordig niet veel meer, en zijn oordegelijk. Ik heb ooit 5 jaar terug cdj 100's in een zwembad geinstaleerd. ze staan dag en nacht in die vieze gloor in de hitte, en now way dat ze d'r last van hebben. ze doen het nog perfect.

Ook is die super voor drivein gebruik. Als je ooit een gast dj krijgt weet je zeker dat die ermee kan draaien ( wat bij onbekende dubbelaars nog wel eens een probleem wil zijn)

This is an old Topic

No new postings for 6.734 days.
 Post CommentThat would be 224.5 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

56 Users online: 9 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 17.789
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 231.031.380