drinken onder het draaien (9/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

Sammow    posted on 22-05-2008 14:34
Poster: EloidELot

Ik consumeer toch ook wel wat alcohol tijdens het draaien Happy, laughing
maar niet overdreven. Kan ook soms wel helpen om zenuwen wat onder controle te krijgen (zeker die eerste 2 keer bij mij). Maar zoals hierboven al aangegeven werd door tijni, word ik er ook niet zo tipsy van als ik geconcentreed moet draaien, dan dat ik aan de andere kant van de tafel zou staan.

Op een keer ga ik toch eens door micro roepen: "4 pintjes voor de discobar" Cry

Dat is een tof zinnetje :D
En je kan er ook vaak gratis door drinken. Ga ik naar de toog "2 pinten voor de dj", in principe niet gelogen aangezien ik ook dj ben :p
Yorick    posted on 22-05-2008 20:01

gewoon en bacoWinking my eye of 4 kan er wel in,, met carnaval gaan we aan het bier tot we geen bier meer kunnen zien..

DJ-Maurice    posted on 22-05-2008 22:14
Ik heb het een keer gedaan maar beter draaien ging ik er niet van :P:D

Doe mij maar cola

Of iets anders fris natuurlijk :D
User edit by DJ-Maurice on 22-05-2008 @ 22:16:41 (87%)
mixjob    posted on 05-06-2008 14:37
1 ik heb nog nooit ergens gedraaid en 2 ik lust geen alcohol
justjustin    posted on 05-06-2008 14:40
Poster: mixjob

WTFConfused? Cry

maar het kan nattuurlijk....
Stefjuuh    posted on 05-06-2008 14:53
Nja.. hoe oud is mixjob?

Wacht maar tot je 16 bent..(6)
yougow    posted on 05-06-2008 15:13
Als ik moet draaien drink ik wel gewoon heel de avond Bier, niet overdreven veel, maar ik sta soms toch wel redelijk gezellig achter de discobar, net dat punt dat je de remmen redelijk los gooit, maar dat je de controle over jezelf nog wel kunt houden. Dan is het een kwestie van afwisselen tussen fris en alcohol dat je mooi in dat stadia blijft hangen. Ik kan ook zeggen doordat veel vrienden het bevestiggen dat ik in zo'n toestand nog prima plaatjes kan draaien, en dat mijn muziek keuze er vaak beter van wordt omdat ikzelf dan echt in een lekkere feest stemming ben. Misschien komt het ook wel omdat ik student ben en het gerstenat dan gewoon rijkelijk vloeitCry
Kevinova    posted on 05-06-2008 17:41
Ik drink toch redelijk wat voor en onder het draaien. Krijg wel heel vaak reacties van slik jij pilletjes ofzo? Maar hoor devolgende dag gelukkig altijd wel van goed gedraait man, vet goed gedraait man. Happy, laughing Das dan toch weer fijn om te horen.
justjustin    posted on 05-06-2008 17:44
Poster: Kevinova
Ik drink toch redelijk wat voor en onder het draaien. Krijg wel heel vaak reacties van slik jij pilletjes ofzo? Maar hoor devolgende dag gelukkig altijd wel van goed gedraait man, vet goed gedraait man. Happy, laughing Das dan toch weer fijn om te horen.

Idd 2 a 4 biertjes word het bij mij alleen maar beter van....
Niet veel meer of alleen af en toe wat Winking my eye
Boyd    posted on 05-06-2008 18:42
Geen alcohol, of een beetje. Maar over het algemeen gewoon cola, of energydrink.
Dubbelyou    posted on 04-07-2008 15:12
Ik ben in me element als ik een blowtje rook.
Mijn meeste inspiratie komt dan pas omhoog, en zoedoende ben ik niet vies van een drankje of blowtje onder mijn setjes. Uiteraard met mate.
MatthiasDB    posted on 04-07-2008 16:46
telt dit topic ook voor de lightoperators? Cry

eerst en vooral smaakt alcohol me niet, maar moest dit wel smaken zou ik nog niet kunnen drinken...
het zit namelijk zo dat, wanneer jullie feestlui weg zijn, wij nog beginnen met het afbreken van de hele licht- & geluidsset op een feest! (uitgezonderd voor LJ's van discotheken natuurlijk)
en met dronken mensen zijn we immers nix tijdens een afbraak...
vanaf de opbouw naar het begin van de avond, tijdens de show en tot 'smorgensvroeg overleven wij op colatjes en water! je kan het je niet veroorloven om 2 minuten onoplettend te zijn, ongelukjes schuilen in kleine hoekjes bij ons!
als jullie volgende keer goed beschonken in bed kruipen (Cry), denk dan ook nog eens aan ons Cry wij zien het namelijk 2 keer licht worden op 1 dag

Greetz!
User edit by MatthiasDB on 04-07-2008 @ 16:48:28 (45%)
A-flex    posted on 04-07-2008 17:17
Poster: MatthiasDB

eerst en vooral smaakt alcohol me niet, maar moest dit wel smaken zou ik nog niet kunnen drinken...
het zit namelijk zo dat, wanneer jullie feestlui weg zijn, wij nog beginnen met het afbreken van de hele licht- & geluidsset op een feest! (uitgezonderd voor LJ's van discotheken natuurlijk)
vanaf de opbouw naar het begin van de avond, tijdens de show en tot 'smorgensvroeg overleven wij op colatjes en water! je kan het je niet veroorloven om 2 minuten onoplettend te zijn, ongelukjes schuilen in kleine hoekjes bij ons!
als jullie volgende keer goed beschonken in bed kruipen (Cry), denk dan ook nog eens aan ons Cry wij zien het namelijk 2 keer licht worden op 1 dag

Greetz!

jij werkt ook voor een verhuurbedrijf? ik doe dat ook ik drink wel wat maar niet dat ik helemaal wech ben. gewoon wat beschonken :P.
soundcollector    posted on 04-07-2008 17:25
Poster: MatthiasDB

Greetz!

haha, ik zie het vaak ook twee keer licht worden... eerst draaien dan drinken en doorgaan tot smorgens Winking my eye

gr
OneSixty    posted on 04-07-2008 18:37
Poster: mixjob

beide factoren komen nog wel :p

je bent nogmaar 12...
LouisCasper    posted on 05-07-2008 18:37
Soms een biertje en dan maximaal 3 maar meestal gewoon cola.
http://www.louiscasper.com
MaD    posted on 05-07-2008 18:46
Zal zelf naar huis moeten rijden dus ik drink niet. Al levert het mij wel punten op voor mn rijbewijs:P haha
noadja.com /// aboveall.nl
FunkyFelix    posted on 05-07-2008 23:16
ik drink altijd onder het draaien. als ik lekker aangeschoten ben kan ik beter draaien. dan voel je je de muziek beter. natuurlijk niet te veel want anders denk je dat het beter gaat terwijl het helemaal niet zo is:P
DeejayMarcel    posted on 23-03-2009 11:51
Nou meestal gewoon Cola of Red Bull maar soms eens 1 a 2 Pilsjes kan geen kwaad! Cool

Kevinova    posted on 23-03-2009 11:56
Ik let er nooit echt op hoeveel ik drink. Maar ik drink aardig.
Sandr    posted on 23-03-2009 12:00
Ik vraag me af of de meeste mensen hier in de buurt wonen van waar ze draaien... Of dat ze altijd gebracht en opgehaald worden?

Ik moet namelijk overal met de auto naar toe, dan is alcohol drinken niet echt  een optie...
Play that funky music white boy....
bartezzz    posted on 23-03-2009 12:00
zeker dat ik behoorlijk kan drinken tijdens het draaien maar ik zorg er wel voor dat ik gewoon controle blijf houden en dat het draaien er niet onder gaat lijden.
TheHunter    posted on 23-03-2009 12:43
Wel in de gaten kunnen houden uit welk kanaal de music komt hea :PWinking my eye
LouisCasper    posted on 23-03-2009 12:48
Poster: Look
Soms een biertje en dan maximaal 3 maar meestal gewoon cola.

Ik zal mezelf toch moeten verbeteren, meestal zijn het meer dan 3 biertjes, ligt eraan op welke locatie ik draai. Maar dronken achter de booth zul je mij nooit zien.
http://www.louiscasper.com
Nood    posted on 23-03-2009 13:27
Ik drink nooit alcohol tijdens het draaien; het is een van mijn principes en ik hoop dat het zo blijft.
De alcohol haalt me uit mijn concentratie die ik hard genoeg nodig heb.

Als ik niet draai leg ik me dan volledig dicht ter compensatie:d
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

113 Users online: 10 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 46.728
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.946.190