Poster: EloidELotIk consumeer toch ook wel wat alcohol tijdens het draaien
maar niet overdreven. Kan ook soms wel helpen om zenuwen wat onder controle te krijgen (zeker die eerste 2 keer bij mij). Maar zoals hierboven al aangegeven werd door tijni, word ik er ook niet zo tipsy van als ik geconcentreed moet draaien, dan dat ik aan de andere kant van de tafel zou staan.
Op een keer ga ik toch eens door micro roepen: "4 pintjes voor de discobar"
gewoon en baco of 4 kan er wel in,, met carnaval gaan we aan het bier tot we geen bier meer kunnen zien..
Poster: mixjob
1 ik heb nog nooit ergens gedraaid en 2 ik lust geen alcohol
Poster: Kevinova
Ik drink toch redelijk wat voor en onder het draaien. Krijg wel heel vaak reacties van slik jij pilletjes ofzo? Maar hoor devolgende dag gelukkig altijd wel van goed gedraait man, vet goed gedraait man.Das dan toch weer fijn om te horen.
Poster: MatthiasDB
telt dit topic ook voor de lightoperators?
eerst en vooral smaakt alcohol me niet, maar moest dit wel smaken zou ik nog niet kunnen drinken...
het zit namelijk zo dat, wanneer jullie feestlui weg zijn, wij nog beginnen met het afbreken van de hele licht- & geluidsset op een feest! (uitgezonderd voor LJ's van discotheken natuurlijk)
en met dronken mensen zijn we immers nix tijdens een afbraak...
vanaf de opbouw naar het begin van de avond, tijdens de show en tot 'smorgensvroeg overleven wij op colatjes en water! je kan het je niet veroorloven om 2 minuten onoplettend te zijn, ongelukjes schuilen in kleine hoekjes bij ons!
als jullie volgende keer goed beschonken in bed kruipen (), denk dan ook nog eens aan ons
wij zien het namelijk 2 keer licht worden op 1 dag
Greetz!
Poster: MatthiasDB
telt dit topic ook voor de lightoperators?
eerst en vooral smaakt alcohol me niet, maar moest dit wel smaken zou ik nog niet kunnen drinken...
het zit namelijk zo dat, wanneer jullie feestlui weg zijn, wij nog beginnen met het afbreken van de hele licht- & geluidsset op een feest! (uitgezonderd voor LJ's van discotheken natuurlijk)
en met dronken mensen zijn we immers nix tijdens een afbraak...
vanaf de opbouw naar het begin van de avond, tijdens de show en tot 'smorgensvroeg overleven wij op colatjes en water! je kan het je niet veroorloven om 2 minuten onoplettend te zijn, ongelukjes schuilen in kleine hoekjes bij ons!
als jullie volgende keer goed beschonken in bed kruipen (), denk dan ook nog eens aan ons
wij zien het namelijk 2 keer licht worden op 1 dag
Greetz!
Poster: mixjob
1 ik heb nog nooit ergens gedraaid en 2 ik lust geen alcohol
Poster: Look
Soms een biertje en dan maximaal 3 maar meestal gewoon cola.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.