drinken onder het draaien (3/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

greup    posted on 07-06-2006 17:46
 heb gelukkig getuigen
Dj_T.im    posted on 07-06-2006 17:50
die hadden cker ook gedronken ofnietWinking my eye
greup    posted on 07-06-2006 18:19
jij gaat zkr wekelijks uit of niet ....
W.i.M    posted on 07-06-2006 18:39
Tot op zekere hoogte heb ik geen last van alcohol tijdens het draaien. je moet aleen niet stomdronken achter de draaitafels staan maar een paar mixjes achterover slaan voor/tijdens het draaien heb ik geen probleem mee, sterker nog liever een mixje dan fris.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
dj-t    posted on 07-06-2006 19:35
ik vind dat je onder het draaien niet aan de alcohol moet beginnen.
pak na afloop een pilsje, maar niet tijdens het draaien!Winking my eye
greup    posted on 07-06-2006 20:22
alsof een pilsje direct invloed op je heeft. Dat is persoons afhankelijk. Het spreekt voor zich dat je tniet achter je booth kunt gaan staan kotsen, maar verder zie ik, en nog vele andere dj's het probleem neit zo
Dj_T.im    posted on 07-06-2006 21:59
nee is geen probleemm,, maar het lijkt me niet handig om achter je booth te staan met 15 bier op

DiscJunkie2    posted on 07-06-2006 22:32
Klopt.
Een pilsje kan geen kwaad lijkt mij.
Hertog Jan gaat er namelijk altijd wel in...

Maar je moet het niet zo gek maken, dat je al wat zwerig wordt, en de muziek al niet meer gelijk kan zetten...
DonBasco    posted on 08-06-2006 11:50
Te is nooit goed....
Ik drink altijd wel een paar drankjes, vooral als ik voor studenten moet draaien eis het wel handig om een beetje mee te gaan in de algehele stemming. Als je dan met je nuchtere kop tussen zatte gasten staat is het soms moeilijker om in te blijven spelen op het publiek.

Ik heb ook wel eens straalbezopen gedraaid, maar dan gaat de kwaliteit toch wel hard achteruit....dan wordt het meer draaien onder het drinken
User edit by DonBasco on 08-06-2006 @ 11:51:09 (11%)
Engage    posted on 08-06-2006 14:12
Poster: DonBasco
Te is nooit goed....

TEquila
Dj_T.im    posted on 08-06-2006 15:09
Poster: DiscJunkie2
Klopt.
Een pilsje kan geen kwaad lijkt mij.
Hertog Jan gaat er namelijk altijd wel in...

.

AAMMSTEELLLL!!!
DJ-TQ    posted on 08-06-2006 18:05
Poster: DJ-DC

AAMMSTEELLLL!!!

Smerig Winking my eye geef mij maar Brand, Grolsch Lime, Brahma ( braziliaans bier) en Kaiser ( oostenrijks bier) Winking my eye lang leve het buitenlands bier :P
ciderke    posted on 08-06-2006 20:44
Poster: DJ-TQ

lang leve het buitenlands bier :P

Waarom dan geen Belgisch bier? Ook goed hoor  Denk maar aan Jupiler, Primus, Maes, Stella artois, Hoegaarden, Leffe, Brugse Zot, ...

Zolang het geen Heineken is ... (haha, nu krijg ik zeker op m'n donder )
Jorrit    posted on 08-06-2006 21:25
Poster: ciderke

Waarom dan geen Belgisch bier? Ook goed hoor  Denk maar aan Jupiler, Primus, Maes, Stella artois, Hoegaarden, Leffe, Brugse Zot, ...

WAAAAAAAAAAA!!! ik moet me echt inhouden man! Winking my eye
Cyspoz    posted on 09-06-2006 10:37
Er is volgens mij geen enkel beroep waarbij je mag drinken tijdens het werken. Dat geld dus ook voor DJ's. Soms is die grens wat moeilijk. Ik neem altijd aan begin van de avond één pilsje omdat ik het lekker vind. De rest van de avond meestal Jus, dan hoef ik namelijk niet zo vaak te pissen. Bovendien houd het je darmen opgang waardoor je geen honger of buikpijn krijgt. Ohja, het is ook nog gezond.
Rush    posted on 09-06-2006 11:19
maar voor de meeste dj's is dj'en geen beroep.
jordy    posted on 09-06-2006 11:32
Poster: ciderke

Westmalle! Palm!
1 ding kan belgie HEEL GOED

en heineken = kattepis bahbah
stond lang geleden op een event.. en dronk maar gewoon dat.. omdat de rest te duur was naar mijn zin.. kreeg gewoon een ijzig gevoel in me maag, gevolgd met kramp (en dat heb ik altijd en alleen met heineken!! no BS!)

Bavaria is zowat het enigste NL bier dat ik echt lekker vind.. gewoon een no nonsence biertje

Mijn favorieten: Bud en Palm Happy, laughing

en drinken tijdens draaien? ik draai dan alleen thuis.. maar ook dan geld: drank op  GEEN  eq aanraken

en wat je zelf niet wilt.. doe je een ander ook niet aan Winking my eye
robbert    posted on 09-06-2006 11:47
Eigenlijk maakt het me niet veel uit, ik drink alles.
Maarrr ik heb natuurlijk wel mijn voorkeur, zo vind ik heineken en brand erg lekker. Maar vind ik Palm ook lekker voor s'middags op het terras!
djmamo    posted on 09-06-2006 11:47
heineken is ook een chemisch gebrouwd bier.
daarom hebben bijna allemensen die bier (heineken) drinken hoofdpijn de volgende dag.

dit omdat het brouw proces versneld word door chemische stoffen en zo ook de originele heineke smaak krijgt.

Dommelsch is in Nederland het zuiverste bier, het water voor het brouwproces komt uit de zelfde bron als spa water alleen zit het in Dommelen (Valkenswaard) 300 mtr in de grond en bij spa stroomt het de grond uit.

door dat dommelsch geen chemische stoffen gebruikt tijdens het brouw proces zul je de dag na een stevig potje zuipen veel minder last hebben van enige zuip verschijnselen.

ff een weetje tussen door
www.moonentertainment.nl
DJ_Sintec    posted on 09-06-2006 12:37
Poster: jordy

en drinken tijdens draaien? ik draai dan alleen thuis.. maar ook dan geld: drank op GEEN eq aanraken

hehe, ik stond ooit eens aan de andere kant van de draaitafel en ik was zat en ik dacht, hmm het kan hier luider en ik draai de gain open ... hmm toen was ik rap nuchter om hem terug toe te draaien :D, dj was toen ook niet zo geziend.
Cyspoz    posted on 09-06-2006 16:02
Poster: Rudolph
maar voor de meeste dj's is dj'en geen beroep.

Heb je een punt. Maar als het wel je beroep is heb je als DJ ook nog verantwoordelijkheid. Soms heb je het publiek zo gek gemaakt dat je ze de hele tent kan laten afbreken. Op die momenten is het denk ik toch wel belangrijk dat je nuchter bent en de juiste keuzes maakt. Wordt waarschijnlijk door zaal eigenaren ook gewaardeerd.
Day-One    posted on 10-06-2006 20:39
Poster: Lead
Bacotjes en wodka/Redbull

Hehehe doe mij die maar Thumbs Up ( ben toch al doorgewinterde ouwebok Happy, laughing )
Twizz    posted on 10-06-2006 20:43
moet je oppassen dat er niet hetzelfde gebeurd in het heineken filmpje(of nou juist niet:P)
Patrick2005    posted on 11-06-2006 11:58
persoonlijk zeg ik nee tegen drank tijdens het draaien (al mag ik dan wel geen drank drinken) als je bijv. bij discotheek werkt dan weet je (als je niet goed tegen drank kan)
naar een paar biertjes niet meer super goed wat je draait maar goed dat is mijn meing
PhydomiR    posted on 14-06-2006 11:23
Ik zag hier boven dat voor vele dj zijn niet als beroep wordt gezien. Mijn mening is dat dodra je er voor betaald wordt het wel je werk is. Jij bent verantwoordelijk voor je set en je hebt toch een soort van plicht ten opzichte van de organisatie en publiek. Je kan het dan gewoon niet maken om dronken te gaan staan draaien.

Een paar pilsje (of andere gelijkwaardige alcoholische dranken) moet kunnen, wordt er zelf ook wat lossen van en het werkt aardig tegen de zenuwen.

Ik heb echter vaak genoeg een dj of mc gezien die gewoon niets fatsoenlijk meer kon doen achter de draaitafel/mic. Dat vind ik dus echt niet kunnen. Helemaal als je hoort wat sommige van die gasten betaald krijgen voor een uurtje draaien.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

177 Users online: 8 Guests (169 Unknown)
Pages generated today : 15.553
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.618