drinken onder het draaien (2/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

MaxvEck    posted on 28-05-2006 21:31
ik heb iemand wel is horen zeggen dat ik beter draai als ik wat op heb, maar ik probeer het altijd op 2 biertjes te houden,

en inderdaad, ( lidl ) red bull houdt me altijd lekker wakker
Bastian    posted on 28-05-2006 21:35
nog onder de 16 dus alcohol zit er nog niet in voor mijWinking my eye
hou het lekker bij de ice-tea (!) en red bull (!):p
maar volgens mij klinken je mixen naar niks als je helemaal zat bent (misschien bij darkraver dan wel:p)...

djmamo    posted on 28-05-2006 21:43
bij mijn vorige werk waar ik moest draaien dronk ik net zoveel bier, spatjes borrels als ik wou en dat was niet erg.

nu draai ik sinds januari bij een andere tent en daar drink ik minder, vooral omdat ik het nu veel drukker heb en er geen tijd voor heb. omdat ik veel  moet kijken naar het publiek en goed mijn platen moet kiezen, en dat ging bij de andere baas wat makkelijker omdat ik daar op routine draaide.

maar ik vind het niet erg als een dj "zuipt" als hij het publiek maar vermaakt en een taxi naar huis pakt
www.moonentertainment.nl
Dirkvh    posted on 28-05-2006 21:47
Ik ben ook nog maar 14, maar toevallig net trug van het draaien. We mochten wel bier pakken als we wilden. Maar t lijkt me niet egt slim bij het draaien. Meestal gwoon cola. En bij het draaien heb ik altijd kauwgom bijWinking my eye:p 
Laidback    posted on 28-05-2006 22:21
Poster: Jorrit
Hooguit iets lichts als baco

Headscratch :S ?
Licht ?
hahahaha
PatrickBeuken    posted on 28-05-2006 22:55
Ach... altijd alles met mate he. Als ik moet diskjockeyen meestal een paar biertjes... dat maakt me wel wat losser, maar uiteraard niet te veel.
DJMichel    posted on 28-05-2006 23:00
Als het bij mij net zogoed zou aanslaan als bij darkraver dan zou ik me kapot drinken :P Maar dat gebeurd bij mij niet. Paar biertjes dus maar voor mij Winking my eye
User edit by DJMichel on 28-05-2006 @ 23:00:35 (1%)
djdinaio    posted on 28-05-2006 23:17
Tjah...
Maar geniet met mate...

Tijdens het draaien of lange stinten niet of AA of RB of wat anders (zonder alcohol), omdat je anders weer naar de WC moet en je dan niet kan.
Na het draaien, gaat er wel wat in. Van alles en nog wat :D.
LovelvanOerle    posted on 29-05-2006 00:55
Mja, ik drink wel als ik draai, maar dan moet ik toch niet terug hoeven te rijden want dan drink ik veel redbull (zonder de vodka). Maar als ik begin te merken dat het genoeg is en dat het daarna niet meer goed zal gaan komt er een eind aan het bier en wordt er om een fles spa blauw gevraagd.
Lea_Phar    posted on 29-05-2006 10:17
Bij mn residentie mag ik geen druppel alcohol drinken. Pas na het draaien.
Dat in tegenstelling tot de feestjes waar ik draai.
Stap meestal met 2 jenevertjes de booth in. Nee, niet 2 van die borrelglaasjes, in een gewoon glas zonder ijs.
Tijdens de set wordt er vaak weer gevulde glazen bij gezet door vrienden, organisator, bekenden en niet bekenden. Natuurlijk zorg ik er wel voor dat ik niet stomdronken achter de draaitafels sta.
Het publiek lijdt er niet onder en voor de terug reis heb ik een chauffeuse (mn vriendin)
Jorrit    posted on 29-05-2006 11:02
Poster: Laidback

Headscratch :S ?
Licht ?
hahahaha

Je kan het zo lichtt/zwaar maken als je zelf wil, maar een baco in blikje is 5%...(eh, toch?:P)
LauW    posted on 29-05-2006 12:08
Ik zuip gewoon wat me vergeschoteld word, meestal bier.
dion    posted on 29-05-2006 17:11
k drink wel als k draai maar als k veel veel bier op heb draai k nie goed dus k drink met mate en ook met mijn mate haha
Rush    posted on 29-05-2006 18:55
Thnks guys!! opzich goeie topic! Ik zou ook niet te veel zuipuhhh
Twizz    posted on 29-05-2006 19:07
als je teveel drinkt dan denk je dalijk nog dat de plaat scheef loopt(kan op 2 manieren)Winking my eye, of je zit met de pitch fader te klungelen ipv de kanaalfader
Dj_T.im    posted on 29-05-2006 22:15
Poster: Bastian
nog onder de 16 dus alcohol zit er nog niet in voor mijWinking my eye
hou het lekker bij de ice-tea (!) en red bull (!):p
maar volgens mij klinken je mixen naar niks als je helemaal zat bent (misschien bij darkraver dan wel:p)...

ik ook nog onder de 16,, maar alcohol zit er bij mij wel inHappy, laughing
Prozei    posted on 30-05-2006 00:46
k heb wel een paar keer gehad dat ik haast niet meer kon staan achter de draaitafels:p.
mensen op die avond zijn gelukkig toch aardig uit hun dak gegaan op mijn setje.
alleen nu drink ik niet of niet veel meer als ik moet draaien.voelt toch een stuk beter en ben dan toch een stuk scherper met m'n overgangen.

User edit by Prozei on 30-05-2006 @ 00:46:56 (5%)
DJ_Sintec    posted on 30-05-2006 16:58
Poster: DJ-DC

ik ook nog onder de 16,, maar alcohol zit er bij mij wel inHappy, laughing

hehe inderdaad, ik dronk al lang efkes bier voordat ik 16 was zenne.
antwan    posted on 30-05-2006 17:14
bij mij is drinken en draaien één prima combinatie!!!
Dyno    posted on 30-05-2006 17:25
Poster: iZ
...... en voor de terug reis heb ik een chauffeuse (mn vriendin)

Dat doe ik ook zo.

Ik drink wel tijdens het draaien, maar uiteraard niet te veel. Het gaat toch allemaal wat soepeler na een paar biertjes.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Vk5    posted on 30-05-2006 17:47
haha stond laatst helemaal lam te draaien, was wel vet, publiek vond het ook mooi en daar gaat het tenslotte om:P
Jorrit    posted on 30-05-2006 18:09
Nou, je opdrachtgever heeft er ook nog wel een klein beetje over te zeggen....
Engage    posted on 07-06-2006 17:39
Poster: Jorrit
Nou, je opdrachtgever heeft er ook nog wel een klein beetje over te zeggen....

Idd!

maar goede vraag!

ik Was van mening dat als je helemaal niet drink beter zal gaan draaien.. maar dat is misschien helemaal niet zo. ik denk dat hoe beter jij je voel achter de tafels des te beter je ga draaien, dus 1 of 2 biertjes kan geen kwaad * denk ik *
greup    posted on 07-06-2006 17:43
hangt van de sfeer en lokatie af. Heb een aantal keer in een tent hier in de beurt gedraaid waar sigaretten, drank allemaal gratis voor me was.

Ik was in het begin best gespannen, maar ondanks dat ik aan het eind van de avond flink wat op had was het gewoon een erg goede set.

Het is idd wat engage zegt.. Drank kan je ontspannender maken. Er is niets beters dan ontspannen achter je dj booth staan!

* een goed voorbeeld dat drank en draaien WEL samen kan gaan is dj Norman * * schudden met die billen!!*
User edit by greup on 07-06-2006 @ 17:45:15 (26%)
Dj_T.im    posted on 07-06-2006 17:45
Poster: greup

Ik was in het begin best gespannen, maar ondanks dat ik aan het eind van de avond flink wat op had was het gewoon een erg goede set.

dat d8 jij dat het een goede set was, van drank gaat je zelfvertrouwen om hoog:P
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

212 Users online: 4 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 303
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.511