Poster: Tomazos
in hmh mogen we niet drinken tijdens t werk, als ik ergens anders draai, paar malibu cola, of pisang jus...
maar meestal ben ik met de auto, dus word dan de rest van de avond cola..
Poster: CaSE
Weet dat wij in The Club (kleine toko in Enkhuizen) weleens aardig op weg samen hebben schoongemaakt. Hele avond malibu/cola. De verhouding veranderde steeds meer naar malibu met een drupje cola :P
ghe ghe, inderdaad, toen had ik me rijbewijs nog niet:P
ach, gelukkig houden wij nooit tequila party's.. en gelukkig kots ik nooooit in jou prullebak op je kamer en loop ik in het donker tegen jou kast..
.. ik was toen aardig de weg kwijt na 11 a 14 tequila :P
Poster: MadMax
Als ik met mijn Drive IN op stap ben drink ik absoluut niks! Je kan het niet maken om dronken te worden bij klanten! En in clubs drink ik tijdens het draaien ook niks! Na afloop altijd wel een Smirnoffje of Malibutje
Poster: TheHunter
Afgelopen zaterdag ging er cola over de helf van de cd's en over een stanton 2000 :'(
Poster: Stephanie
De laatste tijd eigenlijk steeds meer water.....
beter dan bier naar je toe krijgen van dronken mensen met oud en nieuw omdat het zo gezellig is en we moeten stoppen:P,
gwn alles plastifiseren
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.