drinken onder het draaien (10/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

CoenBaas5300    posted on 23-03-2009 14:38
Meestal drink ik een biertje of 4 a vijf en daarna ga ik meestal over op de cola.
Tomazos    posted on 23-03-2009 14:45
in hmh mogen we niet drinken tijdens t werk, als ik ergens anders draai, paar malibu cola, of pisang jus...

maar meestal ben ik met de auto, dus word dan de rest van de avond cola..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
PaulBrugel    posted on 23-03-2009 15:11
En draaien onder het drinken? Of draaien boven het drinken, dronken worden tijdens draaien, draaierig worden tijdens drinken. Dat heb ik wel eens
User edit by PaulBrugel on 23-03-2009 @ 15:13:13 (91%)
cross-over    posted on 23-03-2009 15:16
draaien tijdens het drinken en niks morsen..... da's pas kunst..CoolNee, ik drink tijdens het DJ'n wel eens een paar biertjes of baco's maar voor de rest alcholvrije drank en  meestal moet ik nog met de auto terug dus dan zeker niet.
http://soundcloud.com/lau-daniels
CaSE    posted on 26-03-2009 13:08
Hangt er helemaal vanaf waar je draait...

Als ik met de drive-in op pad ben drink ik geen slok. Puur omdat drive-in vaak eenmalige klussen zijn, dus je maar 1 kans hebt om een goede indruk achter te laten. Daar komt nog bij dat je met eigen spullen daar staat, dus jij verantwoordelijk bent voor die spullen.

Bij cafés/discotheeken hangt het er vanaf hoe vaak ik daar eerder heb gestaan en hoe de afspraken erover zijn. Hou over het algemeen de regel aan, drinken en werken gaat niet samen, uitzonderingen daargelaten.

Voorbeeld van zo'n uitzondering is een kroeg waar ik eigenlijk ben begonnen met draaien en nu enkel nog met speciale avonden sta. Altijd als ik er ben is iedereen achter de bar aan het eind van de avond aardig op weg, is de sfeer dan ook naar en ach.. Die 2x per jaar dat zoiest voorkomt moet je het er ook maar van nemen.

Poster: Tomazos
in hmh mogen we niet drinken tijdens t werk, als ik ergens anders draai, paar malibu cola, of pisang jus...

maar meestal ben ik met de auto, dus word dan de rest van de avond cola..

Weet dat wij in The Club (kleine toko in Enkhuizen) weleens aardig op weg samen hebben schoongemaakt. Hele avond malibu/cola. De verhouding veranderde steeds meer naar malibu met een drupje cola :P

TheHunter    posted on 26-03-2009 13:42
Met een drive-inn zou ik ook niet veel drinken, als er shit komt moet je wel op je spullen kunnen passen, doet me denken aan carnaval 2008 Cool
viva_la_bram    posted on 26-03-2009 14:10
Ligt eraan of ik met de auto ben. Maar meestal drink ik wel een paar biertjes tijdens het draaien. niets mis mee...
Stephanie    posted on 26-03-2009 14:26
De laatste tijd eigenlijk steeds meer water.....
LLCoolP    posted on 26-03-2009 21:38
Ik vijd dinke onde tr draaie wow, sjut in!

Winking my eyeeen paar gaatHappy, laughingEerste mee drinken met het volk en de laatste om mee af te sluitenWinking my eyetussen door erbij blijven.

Meestal als ik ergens uit moet gaan draaien(feestent of voor/na een band of voor een jubileum) dan drink ich enkele. Moet ikl op een examnfeest draaien of als er eentje 18 wordt dan zie ik het wel eens door de vingers en drink ich wel wat meerWinking my eyemaar niet tot dat ik moet kotsen (zonder van de booth en de drank!)
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 26-03-2009 @ 21:39:48 (100%)
Convert    posted on 26-03-2009 21:41
Eerst gewoon energy drank of cola whatever en als ik klaar ben met draaien en ik blijf nog even of het is bij kameraden dan gewoon bier :P
Tomazos    posted on 27-03-2009 06:52
Poster: CaSE
Weet dat wij in The Club (kleine toko in Enkhuizen) weleens aardig op weg samen hebben schoongemaakt. Hele avond malibu/cola. De verhouding veranderde steeds meer naar malibu met een drupje cola :P

ghe ghe, inderdaad, toen had ik me rijbewijs nog niet:P

ach, gelukkig houden wij nooit tequila party'sCool.. en gelukkig kots ik nooooit in jou prullebak op je kamer en loop ik in het donker tegen jou kast..CoolCool.. ik was toen aardig de weg kwijt na 11 a 14 tequila :P
User edit by Tomazos on 27-03-2009 @ 06:53:09 (2%)
CaSE    posted on 27-03-2009 10:34

ghe ghe, inderdaad, toen had ik me rijbewijs nog niet:P

ach, gelukkig houden wij nooit tequila party'sCool.. en gelukkig kots ik nooooit in jou prullebak op je kamer en loop ik in het donker tegen jou kast..CoolCool.. ik was toen aardig de weg kwijt na 11 a 14 tequila :P

Genoeg details... :P
Tomazos    posted on 27-03-2009 14:34
Coolinderdaad
Mixt-Ape    posted on 27-03-2009 16:44
Bier enzo, maar vooral ook Red Bull...
BunX    posted on 08-04-2009 16:21
Enkel cola , na het draaien wat pintjesHappy, laughing
MadMax    posted on 08-04-2009 16:35
Als ik met mijn Drive IN op stap ben drink ik absoluut niks! Je kan het niet maken om dronken te worden bij klanten! En in clubs drink ik tijdens het draaien ook niks! Na afloop altijd wel een Smirnoffje of MalibutjeWinking my eye
Seca    posted on 08-04-2009 16:39
Constant bier, maar ge moet wel weten wanneer dat kan en wanneer niet Winking my eye Sommige vinden het tof als den DJ wat zatter is omdat hij dan beter kan zeveren door de micro, en omdat sommige dan zelfs beter kunnen draaien! Ik drink ook niet boven de gear als ik draai, zet het altijd opzij, tafeltje erachter ofzo Cool .. Stel dat het omver valt op het mengpaneel! Cool..
User edit by Seca on 08-04-2009 @ 16:45:41 (69%)
TheHunter    posted on 08-04-2009 16:58
Afgelopen zaterdag ging er cola over de helf van de cd's en over een stanton 2000 :'(
Jorrit    posted on 08-04-2009 17:46
Poster: MadMax
Als ik met mijn Drive IN op stap ben drink ik absoluut niks! Je kan het niet maken om dronken te worden bij klanten! En in clubs drink ik tijdens het draaien ook niks! Na afloop altijd wel een Smirnoffje of MalibutjeWinking my eye

Drinken en dronken worden is wel even wat anders...
Tomazos    posted on 08-04-2009 18:46
Poster: TheHunter
Afgelopen zaterdag ging er cola over de helf van de cd's en over een stanton 2000 :'(

beter dan bier naar je toe krijgen van dronken mensen met oud en nieuw omdat het zo gezellig is en we moeten stoppen:P,

gwn alles plastifiseren Winking my eye
djjw    posted on 08-04-2009 19:35
Poster: Stephanie
De laatste tijd eigenlijk steeds meer water.....

Hier ook!
Ben tegenwoordig ook altijd met de auto en ben ik het niet drink
ik eigenlijk nog niet..
Seca    posted on 08-04-2009 20:04

beter dan bier naar je toe krijgen van dronken mensen met oud en nieuw omdat het zo gezellig is en we moeten stoppen:P,

gwn alles plastifiseren Winking my eye

Plastificeren, wa bedoel je, je cd's plastificeren?!
Ik heb namelijk vorige vrijdag ook wat bier gemorst over mijn cd's, ik los dat op door gewoon wa water over die cd's te kappen en ff afdrogen met een handdoek :p
User edit by Seca on 08-04-2009 @ 20:04:59 (12%)
Tomazos    posted on 08-04-2009 20:23
je tracklist plastificeren naturlijkWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.825 days.
 Post CommentThat would be 194.2 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

131 Users online: 6 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 3.007
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.209.957