Hangt er helemaal vanaf waar je draait...
Als ik met de drive-in op pad ben drink ik geen slok. Puur omdat drive-in vaak eenmalige klussen zijn, dus je maar 1 kans hebt om een goede indruk achter te laten. Daar komt nog bij dat je met eigen spullen daar staat, dus jij verantwoordelijk bent voor die spullen.
Bij cafés/discotheeken hangt het er vanaf hoe vaak ik daar eerder heb gestaan en hoe de afspraken erover zijn. Hou over het algemeen de regel aan, drinken en werken gaat niet samen, uitzonderingen daargelaten.
Voorbeeld van zo'n uitzondering is een kroeg waar ik eigenlijk ben begonnen met draaien en nu enkel nog met speciale avonden sta. Altijd als ik er ben is iedereen achter de bar aan het eind van de avond aardig op weg, is de sfeer dan ook naar en ach.. Die 2x per jaar dat zoiest voorkomt moet je het er ook maar van nemen.
Poster: Tomazos
in hmh mogen we niet drinken tijdens t werk, als ik ergens anders draai, paar malibu cola, of pisang jus...
maar meestal ben ik met de auto, dus word dan de rest van de avond cola..
Weet dat wij in The Club (kleine toko in Enkhuizen) weleens aardig op weg samen hebben schoongemaakt. Hele avond malibu/cola. De verhouding veranderde steeds meer naar malibu met een drupje cola :P