drinken onder het draaien (1/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rush    posted on 28-05-2006 17:27
ik vroeg me af of jullie drinken (alcohol) tijdens het draaien?? want misschien sloop je je dj gear als je teveel gezopen hebt!! ik zou in ieder geval niet te veel drinken of helemaal geen alcohol. Graag jullie reacties op mijn forum! Mzzl Ruud Winking my eye
Mod edit by Lead on 08-06-2006 02:58 (5%)

What do you think about drinken onder het draaien ??

Vote :   

Collin    posted on 28-05-2006 17:30

Ik vind dit wel een goed topic

ik lus geen drank ( ben al wel 16 )

en anders zou ik het ook nooit doen

meestal drink ik altijd 7-up of water
the-melody    posted on 28-05-2006 17:31
ik drink bijna nooit(of het is SPA blauw) altijd achter men set
robbert    posted on 28-05-2006 17:32
Mmh ja ik heb het vaak genoeg gedaan in verleden, maar hier is eigenlijk gebleken dat dit niet echt een succes is :P
Kijk een paar pilsjes kan wel, maar ik probeer me echt in te houden!
Rush    posted on 28-05-2006 17:34
Vind ik ook slimmer om niet te veel te zuipuh!Happy, laughing
Steev    posted on 28-05-2006 17:36
Mwa, een biertje is altijd lekker, ik vind het wel kunnen als je maar normaal blijft doen en het niet op een zuipen zet, dat kan gewoon niet. Happy, laughing
MrPecho    posted on 28-05-2006 17:39
Ik ben gestopt met drinke een paar gelede,
toen had ik me het ziekenhuis ingezope
the-melody    posted on 28-05-2006 17:41
hoe doe je dat by the way: gisteren big brother: opdracht om ter snelst boven de 1,20 promile zitten. Haha:p die 1ne gast 2,04 promile:p
dancedimension    posted on 28-05-2006 17:42
mwah, tijdens t draaien over heel de aaf paar biertje kan geen kwaad, heb wel al paar x enorm veel gezopen tijdens t draaien, maar daar wordt t uiteindelijk niet beter op:P
Lukaz    posted on 28-05-2006 17:44
niet teveel drinken, dat word nooit een succes!
het is een x goed uit de hand gelopen, volgens mij, ik weet het nl niet meer..
neej maar 1 of 2 drankjes kan wel en als je er tegen kan neem je toch gewoon een 3e..  Dat kan wel denk ik misschien doe je dan dingen die je anders nooit zal doen in een mix en dat kàn (hoeft niet) een plus puntje zijn!
Darkraver! kan ook best wel wat rum naar achteren gooien!
Rush    posted on 28-05-2006 17:46
als je gewoon wat alcohol drinkt (ik drink bacardi en smirnoff, tonic) dan kom je ook losser en word je spraakzamer, en gaat het draaien misschien ook wat soepeler! dat is dan weer het voordeel!
Nvie    posted on 28-05-2006 18:08
Ik drink zowiezow niet veel, maar onder het draaien helemaal niet :P gewoon de flessen cola Happy, laughing
Daarnaast is het onder het afbouwen geen succes met iets te veel op
soundcollector    posted on 28-05-2006 18:12
5 6 biertjes
dan kom je beter in de stemming vindk
Blast    posted on 28-05-2006 18:15
geef mij maar water. Is het lekkerst en gezonds

Voor drinken tijdens het draaien moet je bij de darkraver wezen

neutje    posted on 28-05-2006 18:52
ligt er aan voor wie ik draai. al draai ik voor vrienden dan drink ik wel wat maar al draai ik gewoon voor andere mensen of in een discotheek dan drink ik niet. ik heb een keer een fader van me mengpaneel afgebroken toen ik gezopen had dus ik doe het wat rustiger aan tegenwoordig.
ciderke    posted on 28-05-2006 19:18
Ik denk dat je gewoon meer risico's gaat nemen als je draait, je durft meer. En soms kan dit eens meevallen, ... maar dit kan ook wel eens hard tegenvallen!  (ik spreek uit ervaring )
Laidback    posted on 28-05-2006 19:23
flessie water of Red-bull..
soms 1 of 2 biertjes..
maar ik "zuip" niet .. Happy, laughing
gewoon lekker rustig aan doen Winking my eye
Lead    posted on 28-05-2006 19:45
Bacotjes en wodka/Redbull
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 28-05-2006 19:46
Hooguit iets lichts als baco of smirnoff ice, maar zeker niet veel. Ligt er aan maar net aan waar het is.
Daarnaast is het onder het afbouwen geen succes met iets te veel op

Afbouwen is zooo 2005! :p
Mod edit by Jorrit on 28-05-2006 19:47 (100%)
MrPecho    posted on 28-05-2006 19:55
Poster: djliberty
hoe doe je dat

alcoholvergiftiging
Camino    posted on 28-05-2006 20:32
ik drink zelf meestal een biertje of 2-3 als ik draai.... meer (bijna) nooit
DJ-TQ    posted on 28-05-2006 20:34
xi, redbull, AA, andere energie drinks en vooral veel Cola of 7up/Sprite of van die wannabee frisdrank :P en na het draaien een bacotje of iets anders dat alcohol heeft (maar dat is ook al na het afbouwen :D)
Gery    posted on 28-05-2006 20:45
als ik alcohol drink is het meestal vodka / ice-tea, anders biertjes, maar ben niet zo'n bierdrinker.

Vind het ook wel dat draaien "onder invloed" je soms combinaties laat maken die gewaagd zijn, welke een extra dimensie geven aan je set.
Sneller wisselen wan liedje enzo, impulsiever. kan soms leuk zijn.

Natuurlijk ga ik niet zo ver dat ik niet meer weet waat ik mee bezig ben... :D
DJ - Producer
Gilly    posted on 28-05-2006 21:05
Voor mij alleen non-alcoholische dranken..
Ik ben op dat moment aan het werk en kan me niet veroorloven als deejay dronken te zijn.
Ook moet je na de gig de boel afbreken en inladen, ook een taak waar je je hoofd bij nodig hebt om ongelukken te voorkomen, dan nog naar huis rijden met een volle aanhanger achter je auto

Ik ben mede verantwoordelijk voor een goed verloop van een feest, ik ben ingehuurd en men verwacht natuurlijk kwaliteit, wie kan mij zeggen dat drank de kwaliteit verbeterd.
Ik zie dat een aantal van jullie er beter op gaan draaien, is dat echt zo, of lijkt het zo.

de storthoop heeft gesproken.
DJ_Sintec    posted on 28-05-2006 21:11
hangt bij mij ook van het volk af, als het voor vrienden is ==> gratis drank voor den dj, dan hang ik er aan :D, who cares als de mixen slecht zijn. Als het ergens anders is is het een paar  pintjes en voor de rest cola. maar een avond zonder bier, is zelfs voor een dj niet altijd plezier.

soundcollector    posted on 28-05-2006 21:24
ja jullie praten allemaal over dronke maar als je 5 pinte op een avond van 9-4 uur snachts drinkt dan hoop ik voor jullie niet dat jullie dronke zijn anders zou er iets loos zijn mrja voor de rest colatje pintje dat en iets anders zal het ook niet zijn, kan eens deugt doen aventoe een pintje ertussendoor.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

177 Users online: 11 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 19.573
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.919.035