Poster: hutjuh
een besteding tussen de 350 en 450 euro
Poster: hutjuhbedankt voor de tips, ik denk dat de reloop rcd-800s wel wat voor me is, het is namelijk de bedoeling er twee voor dat geld te kopenen in duitsland zijn die dingen betaalbaar vor mij, namelijk 199 euroen ik denk dat ik er dan de reloop rh 3500 pro als hoofdtelefoon bij neem
Wat dacht je van een mixer?:P of heb je die al?
Poster: hutjuhbedankt voor de tips, ik denk dat de reloop rcd-800s wel wat voor me is, het is namelijk de bedoeling er twee voor dat geld te kopen
Poster: hutjuhik zit nu weer aan andere spelers te denken, namelijk de stanton c.303
Binnenkort komt de opvolger van de C.303, de Stanton C.313. Het ziet er naar uit dat er behalve MP3 playback, ook nog een paar kleine extra's zijn toegevoegd. Het is voor een groot deel OEM. Verschil is wel dat het serieuzer uitziet en de knoppen op een betere plekken zitten. Maar de basiswerking en lay out - ik heb het over pitch, cue, play/pause, jog dial - zijn voor wat betreft plek en grootte afgekeken van de CDJ-1000. En dat vind ik persoonlijk prettig d.w.z. een groot voordeel. Ik heb er zelf (nog) niet mee gedraaid, maar beatmixen zal wel lukken natuurlijk. Maar het zal wat duurder worden dan de C.303. I.v.m. de komst van de opvolger is er nu actie op de C.303.