Mijn naam is jasper en als dj naam gebruik ik de naam dj cabin, ik ben 15 jaartjes jong en kom uit de buurt van arnhem, ben de laatste paar jaar helemaal into de muziek. Ik hoop dat ik hier wat meer over mixen e.d te weten kan komen. Ik vind het nu al een geslaagde site, want je kunt hier alles wat je wil weten te weten komen door het gewoon te vragen. Maar weet iemand misschien of deze site betrouwbaar is?: [edit: op DJResource zijn geen links toegestaan naar webshops] geef a.u.b alleen betrouwbare antwoorden bij de poll misschien spreek ik jullie later nog op andere topics in ieder geval: nice to meet you all
What do you think about DJ Cabin's introduction ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ha Hutjuh, Welkom op DJResource, de plek waar bijna alles mag. Eigenlijk is er maar 1 regeltje : geen links naar webshops. Lees ook even de regeltjes van het forum.
ik moet wel zeggen dat ik je naam misschien niet zo lekker gekozen vind, aangezien de naam dj-cabin op meerdere plekken wordt gebruikt voor de dj-booth.
ik moet wel zeggen dat ik je naam misschien niet zo lekker gekozen vind, aangezien de naam dj-cabin op meerdere plekken wordt gebruikt voor de dj-booth.
maar de naam heb ik gekozen omdat men achternaam hut is en cabin is natuurlijk hut int engels, that's why i have that dj-name
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.877 days. Post CommentThat would be 229.2 months or a whopping 18.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...