Poster: djlibertyde stanton was bij mij op 5maanden stuk(de 2000 dan).KWam niks van geluid meer uit, dus echt aanraden doe ik deze hoofdtelefoon niet
Ligt er ook aan hoe je omgaat met je materiaal
Poster: DjStijn
Ik zit te twijfelen tussen de: stanton dj-pro2000 - dj-pro 3000 en de senheiser HD 212 Pro.
Hij moet toch degelijk zijn omdat hij 1 keer in de maand mee op pad gaat. verder is het om thuis te oefenen. Ze sluiten alle 3 goed af maar stanton is minder in kwaliteit van de behuizing klopt dit? en de hoofdtelefoon moet makkelijk in gebruik zijn. wat raden jullie mij aan?
alvast bedankt.
Poster: DjStijn
nee, maar zat net te lezen dat de 2000 snel kapot gaat en minder van kwaliteit is maar waarom gebruikt tiesto hem dan :s en ze zeggen dat de senheiser de kabeltjes snel van kapot gaan. daarom vraag ik om jullie ervaring van deze hoofdtelefoon en wat jullie het beste vinden...
Poster: djliberty
ik heb dus duidelijk andere mening dan jijIk vind het maar een k*t koptelefoon en tiesto zou beter eens opzoek gaan naar een betere hoofdtelefoon, mss dat hij dan ook wat beter mixt(niet dat dit slecht bedoelt is maar hij kan veel beter als je naar Magik 5 heaven Beyond hoort). Bij mij is ie gerapeerd en ligt ie tussen men rommelboel te wachten totdat ie uit het zakje wordt gedaan omdat men technics binnen is.
Poster: Jorritdat is toch ontopic?
Als ik jou post lees, dan krijg ik het gevoel alsof de Stanton je enige koptelefoon is die je hebt gehad. Hoe weet je nou dat hij langer leeft dan een Pioneer, pure onzin volgens mij. Ik ken mensen die na een week hun Stanton weg kunden gooien omdat de linker speaker kapot was. De pioneer heeft ooit problemen gehad met de hoofdband, maar zinds dat verandert is hoor je er bijna niemand meer over.
Poster: Jorrit
Het spijt me om te zeggen: Heel boeiend ja!
Er is zelfs waarschijnlijk wel 1 iemand die een ferrari had met motorpech, wil niet zeggen dat de Fiat panda langer leeft...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.