Welke headphone (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjStijn    posted on 22-05-2006 15:37
Ik zit te twijfelen tussen de: stanton dj-pro2000 - dj-pro 3000 en de senheiser HD 212 Pro.
Hij moet toch degelijk zijn omdat hij 1 keer in de maand mee op pad gaat. verder is het om thuis te oefenen. Ze sluiten alle 3 goed af maar stanton is minder in kwaliteit van de behuizing klopt dit? en de hoofdtelefoon moet makkelijk in gebruik zijn. wat raden jullie mij aan?
alvast bedankt.

What do you think about Welke headphone ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 22-05-2006 15:37
Ik raad je de stanton 2000 aanWinking my eye

Snuffel anders nog eens rond op dit forum er zijn al meerdere topics hieroverWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 22-05-2006 @ 15:38:52 (100%)
the-melody    posted on 22-05-2006 15:40
de stanton was bij mij op 5maanden stuk(de 2000 dan).KWam niks van geluid meer uit, dus echt aanraden doe ik deze hoofdtelefoon nietWinking my eye

_Ivan_    posted on 22-05-2006 15:42
Poster: djliberty
de stanton was bij mij op 5maanden stuk(de 2000 dan).KWam niks van geluid meer uit, dus echt aanraden doe ik deze hoofdtelefoon nietWinking my eye

Ligt er ook aan hoe je omgaat met je materiaalWinking my eye

Feel&.Celebrate.Life!
DJMichel    posted on 22-05-2006 15:44
Ik heb de stanton 2000 nu bijna een jaar en werkt nog prima Happy, laughing Voor die prijs een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Met de andere 2 heb ik geen ervaring.
_Ivan_    posted on 22-05-2006 15:44
Poster: DjStijn
Ik zit te twijfelen tussen de: stanton dj-pro2000 - dj-pro 3000 en de senheiser HD 212 Pro.
Hij moet toch degelijk zijn omdat hij 1 keer in de maand mee op pad gaat. verder is het om thuis te oefenen. Ze sluiten alle 3 goed af maar stanton is minder in kwaliteit van de behuizing klopt dit? en de hoofdtelefoon moet makkelijk in gebruik zijn. wat raden jullie mij aan?
alvast bedankt.

Heb je ze alle drie gepast?

Feel&.Celebrate.Life!
DjStijn    posted on 22-05-2006 15:48
nee, maar zat net te lezen dat de 2000 snel kapot gaat en minder van kwaliteit is maar waarom gebruikt tiesto hem dan :s  en ze zeggen dat de senheiser de kabeltjes snel van kapot gaan. daarom vraag ik om jullie ervaring van deze hoofdtelefoon en wat jullie het beste vinden...
_Ivan_    posted on 22-05-2006 15:49
Poster: DjStijn
nee, maar zat net te lezen dat de 2000 snel kapot gaat en minder van kwaliteit is maar waarom gebruikt tiesto hem dan :s  en ze zeggen dat de senheiser de kabeltjes snel van kapot gaan. daarom vraag ik om jullie ervaring van deze hoofdtelefoon en wat jullie het beste vinden...

volgens mij gebruikt tiesto ook maar 1x zo'n koptelefoon bij tic 2003/2004 heeft ie ze elke keer publiek in gedonderdWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 22-05-2006 15:51
hij gooit ze altijd in het publiekWinking my eye en waarom Tiesto? Jah sponseringWinking my eye als ze jouw bv elke keer 1000 euro geven om elke fuif die je draait met die koptelefoon te draaien, keuze is snel gemaaktWinking my eye
_Ivan_    posted on 22-05-2006 15:54
dan zal ie wel een paar dozen met pro2000's hebben :P
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 22-05-2006 15:56
juist, en als je hem met een andere koptelefoon ziet, dan is het wel omdat stanton vergat te betalenWinking my eye Dat is mijn mening. Ga gewoon zelf kijken welke het beste zit/past en welke 'goed' hard gaat. al gebruikt niemand hem en jij wel, sow what! Een hoofdtelefoon is persoonlijk vind'k
Collin    posted on 22-05-2006 17:33

Ik heb zelf de stanton pro 2000 .. en daar zal ik ook voor gaan

de Stanton Pro 3000 is wat ik van veel mensen hoor binnen 1 tot 2 maand stuk

omdat die van materiaal is gemaakt dat heel snel kapot gaat !

met de senheiser heb ik geen ervaring

maar ik zou voor de stanton pro 2000 gaan !!!

_Ivan_    posted on 22-05-2006 18:17
Ik heb de stanton ook in het egt gezien maar k'vond hem er ook nogal groot  uitzienWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
Collin    posted on 22-05-2006 19:58

Tiesto word gesponserd door Stanton .. dus daarom dat hij zijn koptelefoon in

het publiek gooit .. ik heb zelf de stanton gekocht omdat Tiesto ook heeft

dacht van oow die is wel goed .. en dat blijkt later ook haha !

maja .. Stanton pro 2000

the-melody    posted on 22-05-2006 20:01
ik heb dus duidelijk andere mening dan jijWinking my eye Ik vind het maar een k*t koptelefoon en tiesto zou beter eens opzoek gaan naar een betere hoofdtelefoon, mss dat hij dan ook wat beter mixt(niet dat dit slecht bedoelt is maar hij kan veel beter als je naar Magik 5 heaven Beyond hoort). Bij mij is ie gerapeerd en ligt ie tussen men rommelboel te wachten totdat ie uit het zakje wordt gedaan omdat men technics binnen is.
User edit by the-melody on 22-05-2006 @ 20:02:09 (2%)
Collin    posted on 23-05-2006 10:36
Poster: djliberty
ik heb dus duidelijk andere mening dan jijWinking my eye Ik vind het maar een k*t koptelefoon en tiesto zou beter eens opzoek gaan naar een betere hoofdtelefoon, mss dat hij dan ook wat beter mixt(niet dat dit slecht bedoelt is maar hij kan veel beter als je naar Magik 5 heaven Beyond hoort). Bij mij is ie gerapeerd en ligt ie tussen men rommelboel te wachten totdat ie uit het zakje wordt gedaan omdat men technics binnen is.

denk niet dat het aan de koptelefoon licht DJ Liberty .. maar wat heb je nou aan een Pioneer die nog sneller kapot gaat als een Stanton ( € ) ik blijf maar lekker

bij de Stanton !  .. maarja ieder zijn eigen smaak he

ON TOPIC :

Jorrit    posted on 23-05-2006 10:48
dat is toch ontopic?

Als ik jou post lees, dan krijg ik het gevoel alsof de Stanton je enige koptelefoon is die je hebt gehad. Hoe weet je nou dat hij langer leeft dan een Pioneer, pure onzin volgens mij. Ik ken mensen die na een week hun Stanton weg kunden gooien omdat de linker speaker kapot was. De pioneer heeft ooit problemen gehad met de hoofdband, maar zinds dat verandert is hoor je er bijna niemand meer over.

Collin    posted on 23-05-2006 10:49
Poster: Jorrit
dat is toch ontopic?

Als ik jou post lees, dan krijg ik het gevoel alsof de Stanton je enige koptelefoon is die je hebt gehad. Hoe weet je nou dat hij langer leeft dan een Pioneer, pure onzin volgens mij. Ik ken mensen die na een week hun Stanton weg kunden gooien omdat de linker speaker kapot was. De pioneer heeft ooit problemen gehad met de hoofdband, maar zinds dat verandert is hoor je er bijna niemand meer over.

Een vriend van mij heeft er 1 gehad .. en die vertelde het mij dus !
Jorrit    posted on 23-05-2006 10:51
dat is 1 vriend... ZO!
Dus 1 iemand die ontevreden is, betekend meteen dat de Stanton langer leeft dan de Pioneer...
Collin    posted on 23-05-2006 10:56
Toch 1 meer als niemand !!

maarja boeiend verder !

Jorrit    posted on 23-05-2006 11:18
Het spijt me om te zeggen: Heel boeiend ja!
Er is zelfs waarschijnlijk wel 1 iemand die een ferrari had met motorpech, wil niet zeggen dat de Fiat panda langer leeft...
Collin    posted on 23-05-2006 11:21
Poster: Jorrit
Het spijt me om te zeggen: Heel boeiend ja!
Er is zelfs waarschijnlijk wel 1 iemand die een ferrari had met motorpech, wil niet zeggen dat de Fiat panda langer leeft...

haha !

DjStijn    posted on 24-05-2006 14:10
gaat hier over headphone niej over auto's:P
the-melody    posted on 24-05-2006 14:19
ik zou zeggen, ga ze proberenWinking my eye

Gery    posted on 24-05-2006 18:31
als je dan toch voor sennheiser zou gaan, waarom niet de HD 25?

Dit blijft in mijn ogen toch het beste model... Ben er persoonlijk super tevreden van, en is zijn kleine meerprijs zeker waart!
DJ - Producer
Twizz    posted on 20-06-2006 15:47
ff iets anders. lijkt veel op dit topic mja.
ik zit te denken over de staton 3000,2000s of de numark phx1. welke?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

76 Users online: 29 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 5.927
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.771.833

DJResource