Numark Revolution Ipod Console : iCDX (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Collin    posted on 22-05-2006 11:25
Numark iCDXStel: je hebt al een mixer maar je wilt je iPOD er ook op aan kunnen sluiten. Of je wilt liever wat anders dan een iDJ mixer. Dan heeft Numark nu de oplossing: De iCDX.

CD-speler? Mixer? iPOD-speler?
De iCDX is geen mixer maar een CD-speler met iPOD aansluiting. De speler beschikt over een gigantische opslag capaciteit en kan dus ook MP3's opslaan en bewerken. De iPOD kan mooi gestationeerd worden in het dockingstation. Deze kan normaal gebruikt worden of je kunt gebruikt maken van de iPOD via het grote LCD met backlight op de speler.
Software
USB aansluiting om rechtstreeks aan je PC te koppelen voor nog meer interactie. Bovendien is de iCDX compatibel met veel verschillende software pakketten. De CD-speler ondersteunt uiteraard ook MP3 en ID tags, hot starts, seamless looping en scratching.
Effecten en handige Tools
Pitch bend met het jog wheel is mogelijk maar ook een zeer gevoelige scratchfunctie behoort tot de mogelijkheden. Verder heeft deze machine nog een batterij aan DSP effecten zoals;
  • Phaser
  • Filter
  • Flanger
  • Echo
  • Chop
  • Pan
Maar ook handige functies;
  • Pitch met Key Lock (+/- 100%)
  • BPM Auto Counter
  • BPM Tap functie
  • Digitale uitgang
  • Scratching met sampling
  • Grote Pitch schuif
Dit is weer een zeer innovatief product van Numark zijn wij van mening. De speler is overal toepasbaar, of je de iCDX nu wilt gebruiken voor thuis of voor de drive-inn. De mogelijkheden met deze speler zijn eindeloos..........
Mod edit by Lead on 30-08-2008 12:55 (16%)

What do you think about Numark Revolution Ipod Console : iCDX ??

Vote :   

McBany    posted on 11-03-2008 16:23
Is er nou niemand ie echt kan zeggen of het wel of niet gekocht moet wordenConfusedConfused
IK aanbid de gene die echt met verschillende punten kan komen waarom wel of niet.
Kan je 'm trouwens aansluiten op traktor 3?
Bouncy    posted on 11-03-2008 16:52
k ga der denk ik maar eens eentje kopen en een review schrijven.
Twello    posted on 11-03-2008 17:23
Ik heb hem wel is bij Feedback Apeldoorn gezien een tijdje geleden. Nou het leek me een leuke speler, tot ik het jog wheel voelde, er zit namelijk een pressure sensitive jogwheel op ipv een touch sensitive. Dus als je hem wilt gebruiken moet je hem eerst een halve centimeter naar beneden duwen. Meer weet ik er ook niet van want hij stond toevallig niet aan Cry, bovendien was ik drukker met de DJM-800Cry
robbert    posted on 11-03-2008 20:26
Wat betreft features is het een erg interessante speler, maar dat is meestal het geval bij Numark producten. Of de speler kwalitatief ook mee kan is maar de vraag, ik heb hem nog nooit in mijn handen gehad.

This is an old Topic

No new postings for 5.490 days.
 Post CommentThat would be 183 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

41 Users online: 3 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 1.868
Most visitors online this month : 184
Lifetime Pageviews since 2003 : 208.805.887