Poster: fantasy164
wrm perse toch zo'n speciaal paneel kope voor ne ipod:s ik heb er ook ene maar sluit deze gwn aan met een kabeltje naar m'n mengpaneel...
PREVIEW "... Deze iCDX is gewoonweg de sleutel tot het nieuwe DJ tijdperk. Deze toverdoos is zowel CD speler, MP3 speler, controller en sampler. Dit is de weg die we moesten inslaan en nu is er geen weg meer terug. Gewoonweg een subliem toestel met een uitstekend ergonomisch design en tal van mogelijkheden, en waar je ook met je USB sticks en MP3 spelers op terecht kunt zonder daarbij functies te moeten missen. Denk dan nog aan de meer dan gerechtvaardige prijs en je bent verkocht, of beter gezegd, de iCDX is verkocht. De Cue DJ software is dan nog eens het toetje bovenop dit alles en eveneens aan een redelijke prijs te verkrijgen. Wat staat er ons nog allemaal te wachten als Numark zo voort doet? ..." (Het volledige artikel kan u vinden in DeeJay Gear editie 48, dat u gratis kan verkrijgen op meer dan 500 plaatsen in de Benelux. Klik hier voor verdeelpunten. Na 2 maanden zal het volledige artikel te vinden zijn in het archief.) |
QUOTERING [ verklaring quotering ]
|
|
|
|
|
| ||||||||||
|
|
|
als ik dus 665 euro zou hebben zou ik even wachten en dan een cdj kopen.
Poster: Steev
Numark zet hier stappen die de grote bedrijven als Denon en Pioneer nog niet hebben gezet, toch best knap om dit te doen, want het is een stap in een wereld waar eigenlijk nog bijna niemand inzi en dit dan voor een relatief niet zo'n populair merk.
Ik ga het niet kopen, ben het ook niet van plan te proberen, maar ik vind het leuk dat Numark probeert met nieuwe ideeën, de concurent voor te blijven.
Poster: Steev
Pioneer nog niet hebben gezet
Poster: djmamo
ik wil echt niet vervelend zijn maar numark is in amerika vele male groter dan pioneer.
dus om ff te zeggen dat numark geen populair merk is, zou ik niet doen.
Poster: Reind
Pioneer kiest daar bewust voor en doet het alleen als het commercieel gezien MOET. Dat was althans de strekking van 1 van de Pioneer mensen op ADE, bij Pioneer geloofd men niet zo in MP3 (of dat verstandig is is vraag 2) en houd men het liever op simplicity en degelijkheid.
Vergeet ook niet dat om juist die reden de CDJ tot zo'n succes heeft kunnen komen, je kunt lullen als brugman (bij wijze van) maar niemand kan zeggen dat de CDJ een rot cd speler is..... dat is ie namelijk niet, geef iemand een CDJ en hij kan er wat mee en of je nou net begint of al jaren in het vak zit, iedereen kan zijn kunstjes op de CDJ en het blijkt dus maar dat daar geen bergen aan features voor nodig zijn.
De iCDX is wel weer een speler die het potentieel heeft om wat van het CDJ800 markt aandeel weg te snoepen. Aan de andere kant, dat dachten veel mensen van de Denon DN-S3500 ook en dat blijkt achteraf toch een beetje tegen te vallen.
Pioneer heeft naam en faam en dat trekt toch veel mensen over het Pioneer streepje heen. Wat dat betreft heeft men bij Pioneer iedere keer weer de marketing machine en productie zo draaien dat het hun kant op valt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.