Domme acties met gear (5/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 21-05-2006 18:47
hoi mense

wat is het STOMSTE dat je ooit hebt gedaan met je gear? of wat is het stomste dat je ooit een dj met zijn gear hebt zien doen?

het domste dat ik ooit heb gedaan is mn eerste koptelefoon op de grond smijten omdat een mixje niet wou lukke:P koptelefoon total-loss

[edit:] Topic titel aangepast en nu ook moved
User edit by Twizz on 21-05-2006 @ 18:54:47 (96%)
Mod edit by Nvie on 24-05-2006 15:48 (18%)

What do you think about Domme acties met gear ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 16-06-2007 17:27
Poster: TheMole
dit is ook stom vind ik  maar wel grappig

http://www.metacafe.com/watch/166497//

http://www.youtube.com/watch?v=9XflcNySfco

Die eerste is gewoon triest. Die gast lijkt niet nuchter/helder te zijn en dit zijn de gevolgen.
Die tweede ziet er erg zuur uit, lijkt er op dat die tafel niet helemaal stevig is.
jeroeni    posted on 16-06-2007 22:50
het zal jou gear maar zijn bij dat 2e filmpje
Code-Y    posted on 16-06-2007 23:25
yep, k zou er maar staan, WHOP 2 denons over de vloer... ik zou een hartverzakking krijgen zeg!

weetniet of ik dat zou overleven, en of mn booth het overleeft is ook een goede vraag =P

en die eerste.... wassie stoned? =P mwahahahaha
robbert    posted on 16-06-2007 23:34
Dat tweede filmpje lijkt enorm dom van die gast die het uiteindelijke zetje geeft, maar degene die de constructie gebouwd heeft is helemaal knetter gek!
NielsR    posted on 16-06-2007 23:35
daarom zet ik mijn gear nooit op een onstabiele tafel of podium en laat ik geen zatte mensen met bier in de buurt komen
yougow    posted on 17-06-2007 02:23
Mijn hond heeft hier ook laats mijn pc en een cdj 800 van tafel getrokken. Ik was een beetje met de kabels aan het rommelen onder de tafel. en het beest komt nieuwsgierig eens kijken. niet intressant en rent weerwegt maar blijft achter stroomkabel hangen (waar ik dus mee bezig was) Rats cd speler en pc bak de grond op.  Dan hou je idd je hart vast. maar geen nood alles werkt nog prima. Zit nu wel een deukje in mijn pc kast maarja...
Twello    posted on 17-06-2007 12:04
ik had me eerder zorgen gemaakt om die cdj die pc doet het toch nog wel...
Luxx    posted on 17-06-2007 12:53
wooo die 2e is echt moker dom... whah :D
ik moest gister avond weer eens draaien.. enne tis niet iets doms met de DJ gear maar er was wel een ladderzatte ( of stonede) buttyboy/gay/fag in de zaal :D
was gewoon een attractie voor andere mensen. hij ging midden op de dansvloer staan, ogen dicht en dan als een meisje dansen :P steeds ff intiem zijn shirtje omhoog halen voorzichtig en over zijn bierbuikje aaien :P
aan et eind van de avond trok ie zijn shirt helemaal omhoog ging ie over zijn tepels wrijven.. AAHHHHHHH
whaha was grappig om te zien, maar mensen werden gewoon afgeschrikt door die man :P

www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 17-06-2007 13:47
AAAGRRHgewoon vies. om te zien
Vidi    posted on 17-06-2007 13:50
hahahaha HILARISCH :D
Code-Y    posted on 17-06-2007 14:52
IEEEEEUW!

ranzig.......
je hebt je toevallig niet vergist in de party? dat je ineens per ongeluk in een gay-club stond ofzo?
Twizz    posted on 17-06-2007 15:14
Poster: Luxx
wooo die 2e is echt moker dom... whah :D
ik moest gister avond weer eens draaien.. enne tis niet iets doms met de DJ gear maar er was wel een ladderzatte ( of stonede) buttyboy/gay/fag in de zaal :D
was gewoon een attractie voor andere mensen. hij ging midden op de dansvloer staan, ogen dicht en dan als een meisje dansen :P steeds ff intiem zijn shirtje omhoog halen voorzichtig en over zijn bierbuikje aaien :P
aan et eind van de avond trok ie zijn shirt helemaal omhoog ging ie over zijn tepels wrijven.. AAHHHHHHH
whaha was grappig om te zien, maar mensen werden gewoon afgeschrikt door die man :P

ik vond dat ik toch mooi aant danse was hoor...:P
Dj-Smooth    posted on 17-06-2007 15:22
ik heb eens gehad, de eerste keer dat ik in een discotheek draaide. Zo'n btje aan het einde van de avond, stond ik nog te draaien in een soort van kooi-achtige stand, kwam dr een gast aan zo'n balk hangen.. zie ik ineens 2 pioneer cdj1000 mk2 en 2 technic turntables achteroverdonderen :S ik kreeg zowat een hartverzakking. Gelukkig is er maar 1 technic van af gevallen en aan de kabel blijven hangen en de rest is erop gebleven :S maar alsnog
MD    posted on 17-06-2007 15:42
Bij mij is onlangs mijn pc scherm bijna van de booth afgevallen.
Een zatte meneer viel op mijn tafel... :p
Alle gear en tafel verschoof dus en die zatte meneer lang daar zo maar even op mijn booth :p
Gelukkig kon ik mijn  scherm nog vast houden of het lag de grond op.

OneSixty    posted on 17-06-2007 15:57
ik had eergistere ook een licht klusje voor een kinderfeestje en die kinderen zaten constant wild rond te rennen en eentje bleef met zn voet aan mn statief hangen.
gelukkig viel het kind en niet mijn statief
Vibemaster-D    posted on 17-06-2007 16:40
om de meeste feesten waar ik sta is het podium afgegrendend met dranghekken en kan je niet bij de DJ booth komen wat ik dus wel beter vind want echt het gaat zo vaak mis en de appparatuur is ook niet echt goedkoop

Code-Y    posted on 17-06-2007 18:01
Poster: dj_lightzone
ik had eergistere ook een licht klusje voor een kinderfeestje en die kinderen zaten constant wild rond te rennen en eentje bleef met zn voet aan mn statief hangen.
gelukkig viel het kind en niet mijn statief

t zou leuker zijn als je statief op het kind was gelazerd, of denk ik nu heel erg sadistisch?
Luxx    posted on 17-06-2007 19:17
Poster: Code-Y

t zou leuker zijn als je statief op het kind was gelazerd, of denk ik nu heel erg sadistisch?

nee je bent gewoon ronduit duivels
www.mothermusic.nl
OneSixty    posted on 17-06-2007 19:41
Poster: Code-Y

neej hoor, dan was men statief toch nog "zacht" geland
MD    posted on 17-06-2007 19:59
Poster: Vibemaster-D
om de meeste feesten waar ik sta is het podium afgegrendend met dranghekken en kan je niet bij de DJ booth komen wat ik dus wel beter vind want echt het gaat zo vaak mis en de appparatuur is ook niet echt goedkoop

Hoe doen mensen dan aanvragen bij jou? Ze sturen jou een smsje ofzo? :P
OneSixty    posted on 17-06-2007 20:04
Poster: MD

Hoe doen mensen dan aanvragen bij jou? Ze sturen jou een smsje ofzo? :P

misschien via de post  :x
Sammow    posted on 17-06-2007 20:09
aanvragen zijn zo lame, ik was eens lekker Elektrohouse aan het draaien omdat mij dat geraagd was door de organisator, ik had dus enkel die cd's bij. Komt daar zo'n dronken oudere kerel vragen of ik Bryan Adams wou spelen, natuurlijk kon ik dat niet want ik had dat niet, die kerel bleef maar komen en wed agressief, heeft daar gewoon een discobol naar de haaien geslagen, gelukkig was die niet van mij :D
robbert    posted on 18-06-2007 19:05
Haha wat een maf, eruit gooien die kerl!
Vibemaster-D    posted on 18-06-2007 19:45
Poster: dj_lightzone

misschien via de post  :x

doen jullie aan aanvragen dan?? ik dus niet.
ik bedoel dat doe je bij Tiesto enzo toch ook niet.
ik doe gewoon m'n set in de stijl die ze willen hebben. en ik ben DJ
dus IK bepaal wat er gedraait word
OneSixty    posted on 18-06-2007 20:09
Poster: Vibemaster-D

doen jullie aan aanvragen dan?? ik dus niet.
ik bedoel dat doe je bij Tiesto enzo toch ook niet.
ik doe gewoon m'n set in de stijl die ze willen hebben. en ik ben DJ
dus IK bepaal wat er gedraait word

hihi, lekker met tiesto vergelijken

het ligt eraan voor welk soort publiek je staat,
bij kinderfeestjes komen ze heel de tijd met verzoekjes af omdat ze om de 3 seconde een andere stijl willen horen. dus voor kinderfeesten moet je echt allaround zijn.
bij thema gerichte feesten met een oudere doelgroep zullen verzoekjes niet nodig zijn.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

83 Users online: 4 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 4.878
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.828