Poster: TheMole
dit is ook stom vind ikmaar wel grappig
http://www.metacafe.com/watch/166497//
http://www.youtube.com/watch?v=9XflcNySfco
Poster: Luxx
wooo die 2e is echt moker dom... whah :D
ik moest gister avond weer eens draaien.. enne tis niet iets doms met de DJ gear maar er was wel een ladderzatte ( of stonede) buttyboy/gay/fag in de zaal :D
was gewoon een attractie voor andere mensen. hij ging midden op de dansvloer staan, ogen dicht en dan als een meisje dansen :P steeds ff intiem zijn shirtje omhoog halen voorzichtig en over zijn bierbuikje aaien :P
aan et eind van de avond trok ie zijn shirt helemaal omhoog ging ie over zijn tepels wrijven.. AAHHHHHHH
whaha was grappig om te zien, maar mensen werden gewoon afgeschrikt door die man :P
Poster: dj_lightzone
ik had eergistere ook een licht klusje voor een kinderfeestje en die kinderen zaten constant wild rond te rennen en eentje bleef met zn voet aan mn statief hangen.
gelukkig viel het kind en niet mijn statief
Poster: Code-Y
t zou leuker zijn als je statief op het kind was gelazerd, of denk ik nu heel erg sadistisch?
Poster: Code-Y
t zou leuker zijn als je statief op het kind was gelazerd, of denk ik nu heel erg sadistisch?
Poster: Vibemaster-D
om de meeste feesten waar ik sta is het podium afgegrendend met dranghekken en kan je niet bij de DJ booth komen wat ik dus wel beter vind want echt het gaat zo vaak mis en de appparatuur is ook niet echt goedkoop
Poster: MD
Hoe doen mensen dan aanvragen bij jou? Ze sturen jou een smsje ofzo? :P
Poster: dj_lightzone
misschien via de post :x
Poster: Vibemaster-D
doen jullie aan aanvragen dan?? ik dus niet.
ik bedoel dat doe je bij Tiesto enzo toch ook niet.
ik doe gewoon m'n set in de stijl die ze willen hebben. en ik ben DJ
dus IK bepaal wat er gedraait word
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.