De CDJ-1000 is de beste, zonder twijfel.
Van de drie hebben allemaal vergelijkbare geluidskwaliteit, alle functies functioneren naar behoren en een solide bouw. Dus geen punt.
Waarom geen CDJ-800, die kan te weinig. Dan kies ik liever een OEM super cd player.
Waarom geen DN-S3500 die heeft minder triggers voor hot cue's/ samples/ loops.
DN-S3500 heeft 2 triggers plus de "cue" knop, totaal 3. De CDJ-1000 heeft 3 triggers plus de "cue" knop en "loop in" knop, totaal 5 dus.
De CDJ-1000 heeft bovendien een memory card, zodat je je cue points in elke club waar CDJ-1000's staan de beschikking hebt over je cue points.
Verder nog redelijk handig, wel niet essentieel, het wave display en het jog display.
Een mogelijk belangrijk voordeel van de DN-S3500 is dat je meer scratch mogelijkheden hebt. En ook de next track functie. Voor mij niet erg van belang.
Wat niet zoveel uitmaakt, maar waar ik een hekel aan is dat je een draaiknop hebt om tracks te zoeken op de Denon. Ik heb veel liever de drukknoppen van de CDJ's. Ook vindt ik een draaiende platter overbodig.
Je moet verder zelf weten als je de extra's van de CDJ-1000 het extra bedrag waard vindt.