Te koop: 400 vinyl platen porgressive
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djennerj    posted on 19-05-2006 13:29
Te koop aangeboden 400 stuks vinyl is zeer goede conditie incl originele hoes (hoezen in zeer goede staat)
stijl progressive (UK) , progressive trance (UK, germany) techhouse (uk)
trance,house,progressive  belgium en duitsland. ook zeer zeldzame exeplaren
prijs 2,00 euro per stuk.
boven de 100 stuks vraag ik 1,50 euro en boven de 200 1,25 p stuk.

ik doe ze weg vanwege beeindiging hobby
0650254590 (Rene) svp door de week na 1900 uur in weekend kun je altijd bellen
regio heerlen zuidlimburg
email : renepieterman@home.nl

What do you think about Te koop: 400 vinyl platen porgressive ??

Vote :   

Nyana    posted on 19-05-2006 14:12
Zonde van beindiging hobby :'( De stijl van je platen hou ik wel van, maar ik heb alles digitaal tegenwoordig.
User edit by Nyana on 19-05-2006 @ 14:14:10 (7%)
Twizz    posted on 19-05-2006 14:28
misschien een amateurvraag maar: progressive?, noem eens een voorbeeld, kheb er wel ooit van gehoord maar ik zou zo niet wete wat het moet voorstellen. als het iets hardere muziek is dan trance dan heb ik wel interesse, een beetje richting jumpstyle.(dat is mijn style)
Camino    posted on 19-05-2006 15:45
ik houd wel van progressive maar ben momenteel hard aan het sparen dus de timing is wel jammer Unhappy Bij progressive kan je vooral aan DJ's als John Digweed denken
DJMichel    posted on 19-05-2006 17:20
Poster: T4Twister
misschien een amateurvraag maar: progressive?, noem eens een voorbeeld, kheb er wel ooit van gehoord maar ik zou zo niet wete wat het moet voorstellen. als het iets hardere muziek is dan trance dan heb ik wel interesse, een beetje richting jumpstyle.(dat is mijn style)
  Nee het is rustiger, luister anders wat progressive platen op een online vinyl shop (recess bijvoorbeeld).
Blast    posted on 19-05-2006 19:46
Mark Normam - Overkill

is een voorbeeld van progressive.

Progressive is rustiger dan trance, dus ik niet dat jij er interesse in hebt aangezien jij voor de jump bent(niet lullig bedoeld hoor)

Twizz    posted on 19-05-2006 21:03
ok tnx
gethigh    posted on 28-05-2006 18:27
Poster: Blast
Mark Normam - Overkill

is een voorbeeld van progressive.

Progressive is rustiger dan trance, dus ik niet dat jij er interesse in hebt aangezien jij voor de jump bent(niet lullig bedoeld hoor)

jij geeft een voorbeeld van progressive trance
progressive is meer angello & ingrosso
het is wel redelijk uiteenlopend, want james holden en nathan fake enzo hebben ook nogal wat rustigere nummers, maar het kan ook wat harder (zonder een te harde beat)

btw, is hier een lijst van? ik ben wel geinteresseerd in progressive en progressive trance en alles in die style
soundcollector    posted on 30-05-2006 16:52
het zou handig zijn als de poster van dit forum misschien even komt kijke, want er is vraag naar de lijst met vinyl door nu al twee mensen, laat iets horen van je aub
kan je een lijst st van de platen?
gr
gethigh    posted on 30-05-2006 17:09
Poster: soundcollector
het zou handig zijn als de poster van dit forum misschien even komt kijke, want er is vraag naar de lijst met vinyl door nu al twee mensen, laat iets horen van je aub
kan je een lijst st van de platen?
gr
 ge zijt me voor :p

topic starter heeft hier 1 post op dit forum, mss eens even bellen
Twizz    posted on 11-06-2006 10:34
nou hij mag in ieder geval weten dat ik niet egt interesse meer heb nu ik weet wat progressive is. heeft iemand toevallig die cd die je bij djexpo2004 kreeg? die heb ik namelijk ook en daar staan egt mooie nummers op. ik vroeg me af of zoiets als nummer 1 ook progressive was(ik zou zo niet meer op de naam kunnen kome) oja toch wel: Confused? - what's your past   (ofzow)

This is an old Topic

No new postings for 6.858 days.
 Post CommentThat would be 228.6 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

196 Users online: 12 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 15.226
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.291