Nou daar komt hij.. ik had traktor maar als een voorbeeld genomen dit omdat ik nog niet eerder met dergelijke programma's heb gewerkt.
Ik wil gewoon het maximale uit het systeem kunnen halen hier ben ik dus druk mee bezig.
Mijn bedoeling is dus inderdaat dat ik alles toe kan wijzen aan de knoppen zo als beschreven op de layout ( ik wil dus alle midi kunnen gebruiken. Waarvoor precies, is voor de toekoms. Maar aangezien ik met de voorbereiding bezig ben wil ik dit gewoon gelijk goed doen
)
De oplossing hiervoor is het gebruik van Ableton Live zoals Lead verteld.
Dit programma is dus bijna gemaakt voor de djm 800.
De makkelijkste koppeling tussen de djm 800 en de pc is dus midi.
Ik heb dus de technishe bedoeling van creative aan de telefoon gehad en de kaart zoals ik hem heb( Creative Xtreme fidelety music) heeft dus geen midi in of uit.
dus ik ga hem terug brengen. De creative platinum serie heeft dit dus wel.
dus is het dan gelijk perfect. verder kan je met deze kaart wel meerdere audio uitgangen uitsturen naar de mixer maar ook dit werkt nog beter met de platinum versie.
Dit was dus het probleem en de oplossing..
Als iemand nog een beter geluisdskaar weet dan de nieuwe creative serie waar midi op zit en waar ik met een mix programma 2 verschillende stereo uitgangen te gelijk kan sturen naar de mixer hoor ik dit graag!!
de grootste stap is in iedergeval gezet..