Me djm500 is stuk gegaan kanaal 2 doet het alleen en de de andere kanalen niet ze doen het wel als je de fader omhoog doet geeft hij geen geluid en als hij omlaag gaat dan geeft hij geluid Heel vaag !!!
Maar nou is me Vraag kent iemand een winkel in zwolle die dat zou kunnnen maken . ?
Met vriendelijke Groet
Dj DarkSide
What do you think about Djm 500 Reparatie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hangt er van af hoe oud hij is... is op eigen risico. maar is dat echt een fader probleem? ik kan me niet voorstellen hoe een fader zo zou reageren... is alles wel juist aangesloten?
ik heb het zelfde probleem gehad. waarschijnlijk 2 pootjes van de fader afgebroken. de fader komt dan los van de pcb en als je hem omlaag schuift druk je de afgebroken pootjes weer tegen elkaar. als je zelf een beetje technisch bent ken je het zelf repareren. 3 nieuwe faders op de pcb solderen. een losse fader kost ongeveer 12€.
laten repareren kost denk rond de 60 tot 80 € na de reparatie zal dit probleem zich niet meer voor doen. de nieuwe faders bevat 2 extra dikkere pootjes die de fader op de pcb houden.
User edit by Prozei on 15-05-2006 @ 16:31:39 (36%)
Heb hem wel vaak on the road meegenomen dus jah wel flink gebruik van gemaakt ! Ben wel technisch mja durf hem niet zelf los te halen Kent iemand een adresje in zwolle waar ik hem kan laten maken ?
No new postings for 6.885 days. Post CommentThat would be 229.5 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.