Kapotte hoofdtelefoon poll (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Winston    posted on 15-05-2006 02:18
Copieer of klik op Quote en vul in
Merk/model:
Levensduur:
Welk onderdeel: hoofdband/verlengstuk/scharnier/kabel+plug/inwendig
(delete wat niet van toepassing is)
Tic Toc
User edit by Winston on 16-05-2006 @ 01:59:51 (14%)

What do you think about Kapotte hoofdtelefoon poll ??

Vote :   

Twello    posted on 22-09-2006 19:01
jongens ik denk ik open deze topic weer ff want ik heb namelijk een probleem

mijn 2 maanden oude stanton dj pro 3000 versie 3 begint te scheuren (het scheurtje is heel klein een halve mm) aan het stuk waarmee je de koptelefoon groter kunt maken. Ik gebruik hem ongeveer een half uurtje per dag en heb hem altijd gewoon op mijn hoofd of anders heel ff in mijn nek (meer dan een minuut moet het niet geweest zijn)

wat moet ik doen?  want ik denk dat het over een paar weken gedaan is en dat die breekt.
Winston    posted on 22-09-2006 19:33
Jip, dat had de mijne ook. Er is niks aan te doen, te repareren dan. Begin alvast naar nieuwe uit te kijken, en geen PRO 3000 natuurlijk, en bestel alvast.
Tic Toc
Twello    posted on 22-09-2006 19:56
hehe dat gaat moeilijk ik heb namelijk al mijn geld uitgegeven aan men dj set... en ik heb nog niet eens geluid dus als me hp kappot gaat is dat niet zo slim...

maar dit is geen garantie? want volgensmij heb ik er 1 jaar garantie op of niet?
david87    posted on 22-09-2006 20:23
mijn begon ook te scheuren maar ik heb met een soldeerbout het plastiek terug samengesmolten , het is mischien niet zo mooi maar de koptelefoon blijft toch in 1 stuk , en telkens het terug wat begint te scheuren soldeer ik weer even zodat daar het plastiek terug samengesmolten word

djmamo    posted on 22-09-2006 20:53
je kan er wel wat aan doen......... je kan op het gedeelte waar hij begint te scheuren  een tairepje doen zodat deze de delen bij elkaar houd en dan scheurt deze niet verder.

en solderen zou ik niet doen want daar wordt het plastic alleen slechter van en zal de scheur uiteindelijk niet meer te maken zijn.

www.moonentertainment.nl
Winston    posted on 22-09-2006 21:31
Lijkt me moeilijk om een tie-rapje te binden om een kapotte verlengstuk vast te zetten.
Tic Toc
PatrickBeuken    posted on 22-09-2006 23:40
Poster: djmamo
en solderen zou ik niet doen want daar wordt het plastic alleen slechter van en zal de scheur uiteindelijk niet meer te maken zijn.

En de soldeerbout vind dit ook alles behalve fijn.
robbert    posted on 22-09-2006 23:52
Ik vraag me toch nog steeds af hoe het kan dat iedereen problemen heeft met de stanton djpro3000. Ik heb hem nu al bijna een jaar en gebruik hem intensief, maar geen scheurtje of iets dergelijks te zien.
djmamo    posted on 23-09-2006 07:37
Poster: Winston
Lijkt me moeilijk om een tie-rapje te binden om een kapotte verlengstuk vast te zetten.

geloof me nu maar als je een ty-rep om je scheurd doet en goed aantrekt dan scheurt deze niet verder.

een beetje dj die met een hdj of mdr draait heeft dit (zo niet vind ik het stom.

eigenlijk kun je ook beter een sennheiser kopen is veel beter en kan niet kapot.
www.moonentertainment.nl
Lea_Phar    posted on 23-09-2006 09:54
Poster: djmamo

eigenlijk kun je ook beter een sennheiser kopen is veel beter en kan niet kapot.

Helemaal mee eens! (Als het om de HD25 gaat tenminste)
djjw    posted on 23-09-2006 10:04
Poster: robbert
Ik vraag me toch nog steeds af hoe het kan dat iedereen problemen heeft met de stanton djpro3000. Ik heb hem nu al bijna een jaar en gebruik hem intensief, maar geen scheurtje of iets dergelijks te zien.

ik heb zelf een paar 2000's gehad van stanton en ook die scheuren op de
zelfde plaats als de 3000, het is toch nog net een budget hooftelefoon,
en dat zal invloed hebben bij de ontwikkeling..
ik hoop dat stanton toch net wat meer aandacht gaat geven aan die
verstel mogelijkheid, want qua geluid zijn het prima hoofdtelefoons.
Thomz    posted on 23-09-2006 10:39
Heb mijn HD212 (Sennheiser) nog altijd heb deze al 1.5 jaar en gaat ook altijd mee on the road (gem. 1 keer /maand), en heeft nog steeds niks van mankementen, juist is er op sommige plaatsen de verf wat af geschaaft.
Ben er heel tevreden van en voor die prijs (€50) is dit een zeer headphone!
neutje    posted on 23-09-2006 11:28
Poster: djjw

ik heb zelf een paar 2000's gehad van stanton en ook die scheuren op de
zelfde plaats als de 3000, het is toch nog net een budget hooftelefoon,
en dat zal invloed hebben bij de ontwikkeling..
ik hoop dat stanton toch net wat meer aandacht gaat geven aan die
verstel mogelijkheid, want qua geluid zijn het prima hoofdtelefoons.

Budget hoofdtelefoon of niet, mijn pioneer hdj1000 begint ook te scheuren.
en ik heb hem pas sinds februarie, dus ongeveer 8 maanden.

jordy    posted on 23-09-2006 11:35
ik heb gelukkig nog geeneen scheur of wat dan ook in mijn HDJ.. is maar goed ook want ik heb niet echt het geld om hem te vervangen ATM :P

Twello    posted on 23-09-2006 13:51
maar zou ik er nog garantie op kunnen krijgen? want ik heb hem pas 1,5 maand
the-melody    posted on 23-09-2006 13:57
Je hebt meestal garantie voor 1jaar, dus als hij gewoon gescheurt is dan zal hij wel onder garantie vallenHappy, laughing
robbert    posted on 23-09-2006 14:02
Normaal gesproken krijg je daar dus GEEN garantie op. Garantie krijg je op zaken als een weggevallen oor en krakend geluid.
PatrickBeuken    posted on 23-09-2006 14:06
Jup. Maar sommige winkels geven je toch een nieuwe in zo'n geval.
Twello    posted on 23-09-2006 14:28
ik hoop dat new-line daar 1 van is
Rens    posted on 23-09-2006 15:58
Poster: Djillusion

tja k'weet het ook niet... K"ben verder altijd toppie voorzichtig met m'n apparatuur... Geen idee...

Dit is mij ook nog niet gelukt :omg:. En ik ga het ook niet proberen ook :P

This is an old Topic

No new postings for 6.565 days.
 Post CommentThat would be 218.8 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 9 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 11.433
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.798.179