Poster: Winston
Merk/model:
Levensduur:
Welk onderdeel: hoofdband/verlengstuk/scharnier/kabel+plug/inwendig
Poster: JeroonyMerk/model: Stanton pro 3000
Levensduur: 1 maand
Welk onderdeel: scharnier/inwendigjammer, had veel van deze headphone verwacht en het geluid was best goed.
zat er geen garantie op dan
Poster: DjillusionMerk/Model: Synq HPS 1Levensduur: 6 maandWel Onderdeel?: De hoofdband... gewoon kapot gekraakt
holy fuck wat heb je met dan ding gedaan dan..die vanmij doet het na een jaar nog perfect
Poster: ivan1991zat er geen garantie op dan
Poster: DeafDJ
probeer maar op een koptelefoon garantie terug te krijgen... ze zullen toch gewoon zeggen dat het hij door de end-user misbruikt is..
Poster: ivan1991je word eigenlijk zwaar genaait:P
DJ headphones die meer dan 100 euro kosten moeten voor mij minimaal 2 jaar meegaan.
Poster: barthawkholy fuck wat heb je met dan ding gedaan dan..die vanmij doet het na een jaar nog perfect
tja k'weet het ook niet... K"ben verder altijd toppie voorzichtig met m'n apparatuur... Geen idee...
Ik vind juist dat het kenmerk van een moderne DJ headphone, met de nadruk op DJ, is het kunnen klemmen van een schelp tussen oor en schouder.
Nou nee. Ik bedoel natuurlijk dat je een DJ headphone in allerlei posities moet kunnen gebruiken. Voor even spieken met 1 schelp, los in je linker of rechterhand of om je nek, tot echt stereo luisterwerk met beide oren.
Poster: Lead
Een hoofdtelefoon plaats je het best op je hoofd en niet in je nek.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.