Poster: Winston
Ik vindt het echt al een grote hele vooruitgang dat er bij deze geen knopjes in de rondte en bogen voorkomen. En het aantal kleuren van de lichtjes valt heel erg mee. En je beledigt Pioneer CDJ 800 en 1000 een beetje.En de CDJ-200 vindt ik ook wel redelijk pro uitzien.
Poster: Winston@ Greup: ik snap je laatste post niet echt?? De looks van gear heeft niks te maken met top of midden segment. Je vindt iets mooi of niet. En de Stantons zijn op de kleur en plastic-heid na 60% identiek aan de CDJ-800 en 1000's. Qua uiterlijk alleen nogmaals. En van waar haal je opeens de Denons?dan begrijp je het idd ook niet. Jij zei dat ik de pioneers beledigden, terwijl ik had gezegt dat ik alle cdspeler in het low en midden sigment neit mooi vind. En daar vallen de pioneers dus volledig buiten.De stanton daar in tegen zit wel in het midden sigment en heeft in grote lijnen de looks van de 800/1000 maar wat ze voor idioote knoppen, display en materiaal gebruikt hebben.....Maar ja, over smaak valt niet te twisten.
Poster: Marz-LDat ding is niet om sex mee te hebben.
Ok.................
Vind ze ook er-ug lelijk.
.
Poster: Dj_SteeV
Uh, ik snap hem even niet, waar zijn de knopjes gebleven die aan de linker en rechterkant van het display zaten? Of is dit model heel anders dan de oudere versie?
Poster: Day-One
Die CD Lade vind ik echt niets!! voor de rest een leuk ding. maar voor $400 zou ik echt uitwijken naar denon. qua prijs/prestatie.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.