de SLDZ-1200 nog steeds zo slecht?? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenappelo    posted on 14-05-2006 18:13
ik lees zoveel verhalen op internet, maar al deze verhalen zijn ong. een jaar oud, dat de sldz zo slecht is en zeker met het scratchen. Ik sta op het punt weer nieuwe spelers te kopen( me pio. mk1 verkocht Happy, laughing) maar nu ben ik aan het twijfelen tussen de mk3 en de technics en de denons. Zijn de bugs van technics al opgelost bij de nieuwste modellen?

welke zouden jullie op dit moment kiezen?

groetjes,

maarten

What do you think about de SLDZ-1200 nog steeds zo slecht?? ??

Vote :   

Reind    posted on 16-05-2006 00:53
Inderdaad. Pioneer heeft met de CDJ1000 nog steeds de speler in handen met de meeste cult status en je kunt lullen als brugman..... cult status telt wel degelijk wanneer mensen een beslissing nemen bij de aanschaf van zo'n duur product. En cult status is geen vies woord, dat verdien je alleen als je iets verdomd goeds in elkaar hebt geknutseld Winking my eye

Overigens zou ik zelf liever een CDX/HDX kopen maar das alleen maar omdat ik de speler leuker vind om mee te werken, een full size 12" platter, leuke effecten, alles er op en er aan.

De CDJ1000 is gewoon kort door de bocht goed. Een geen gel*l gewoon doen wat je moet doen speler en dat altijd, overal, wanneer de dj er achter dat wil.

This is an old Topic

No new postings for 6.697 days.
 Post CommentThat would be 223.2 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

74 Users online: 5 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 1.678
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.836.390